Aviseringar
Rensa alla

vad tänder killar EGENTLIGEN på?


Ämnesstartare

Så..jag går i 8:an & jag gillar verkligen en kille i 9:an. 
Vi har skåpen jättenära varandra & han har mitt gamla skåp. Har tyvärr inte pratat med honom, bara oerhört mke ögonkontakt.
Men jag tror inte han gillar tjejer som jag 🙁
Jag har kort jätteblont hår (naturligt) med sidlugg. Ja jag ser ut som Twiggy, har hört det så mycket hehe.
Älskar mode & är ganska överdrivet tjejig. 
Men alla killar hatar kort hår känns det som, sanningen är att jag var tvungen att klippa av håret p.g.a anorexia (totalförstört hår). Jag är jätteledsen :(.
Vi tittar på varandra väldigt mke & ibland när han hör att jag pratar vänder han sig om. Han brukar även smygtitta på mig eller gå förbi mig en extra gång för att "råka" hämta ngt.
Hur ska jag få kontakt med honom/ finns det ens killar som tycker att kort hår är ok eller inte bryr sig om frisyrer?


   
Citera

Det är väldigt individuellt vad killar tänder på, vad den ene tänder på kanske inte den andre tänder på. 

Ja, det finns många killar som gillar kort hår på tjejer. Jag tycker att det kan vara skitsnyggt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Anpassa dig inte för att han ska gilla dig. Alla killar gillar olika saker. Försök att faktiskt ta kontakt med honom på något vis. Han kanske tänder på något du inte har, men att vara social och utåtriktad är alltid attraktivt. 


   
SvaraCitera

om han han ditt gamla skåp betyder det nog att han gillar dig väldigt mkt


   
SvaraCitera

Gå framför honom i en trappa och sen ber du en kompis kolla om han kollar på din röv? Blink


   
SvaraCitera

Ta reda på vad han har för personlighet/vad han tycker om. På det sättet kan du nog få reda på mer inom vissa ämnen. 


   
SvaraCitera
Töntt

Var inte så hård mot dig själv..
Och han verkar ju gilla dig (mkt ögonkontakt osv) så var bara dig själv. Att göra till sig och låtsas vara någon man inte är lär ju knappast attrahera någon.

Lycka till Glad


   
SvaraCitera