Aviseringar
Rensa alla

Vad tänder killar på hos tjejer?


När vi talar kropp är det hos en snygg tjej hela figuren som tilltalar mig. Den lena hyn, rumpan, benen, brösten, magen - det mesta helt enkelt. Men det är nog framförallt "mjukheten" den kvinnliga kroppen har som förför mig. 

Förutom figuren gör doft och klädsel väldigt mycket. Långt hår får det gärna vara, och tycker det är extra snyggt med navelsmycken. 

Tycker det är hett med tjejer som är lite sådär diskret sexuellt provocerande i hur de rör sig och gestikulerar mot en och kanske retas lite. Blink

Något jag däremot inte tänder på är väldigt stora bröst, kanske är i minoritet där. 

Personligheten vet jag inte om jag skulle säga är det jag tänder på, utan det är vad ögat ser som ger just den direkta reaktionen. Personligheten är vad som får fram de djupare känslorna. Däremot tycker jag det är direkt avtändande med tjejer som röker, svär för mycket och är väldigt tillgjorda. Jag gillar en mjuk, behaglig och naturlig personlighet hos en tjej. 

*Drömmer* SoverHjärta


   
SvaraCitera

scully


   
SvaraCitera

vad tänder killar inte på hos tjejer? xD

t.o.m världens fetaste (självutnämnd) var gift och hade beundrare som sponsrade henne...så vad kan göra en kille avtänd?


   
SvaraCitera

nöbbie.


   
SvaraCitera

En som game:ar och tittar på sport

MVH förortssvennen


   
SvaraCitera