Aviseringar
Rensa alla

Vad tänder ni killar på?


Raptor:

Kort (under 165) Lättare än 60 kg, blek hy, svart, rött eller blont hår.Ganska tajt i kroppen, men gärna med lite att ta i. Mindre bröst än rumpa bara så är jag nöjd på den biten.
Intellektuella tjejer som man kan diskutera med.En som vågar ta för sig och ta plats, med åsikter hon står för.Ganska frisinnad och öppen världsbild.

Håller helt med denhär killen[bigcheers], fast tar gärna någon lite längre och vad gäller vikt så spelar det absolut ingen roll ifall de flesta av de andra punkterna skulle stämma[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ska minst vara 10cm kortare än mig, alltså inte längre än 165cm.
Inte mer än 55kg, solbränd hy. B-kupa. tajtkropp. en liten mysig å go röv. och framförallt ska hon ha självförtroende, attityd och kunna ta för sig, som raptor sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okok hehe


   
SvaraCitera

Raptor:

Kort (under 165) Lättare än 60 kg, blek hy, svart, rött eller blont hår.
Ganska tajt i kroppen, men gärna med lite att ta i. Mindre bröst än rumpa bara så är jag nöjd på den biten.
Intellektuella tjejer som man kan diskutera med.
En som vågar ta för sig och ta plats, med åsikter hon står för.

Okej, haha, hej? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tjejer.


   
SvaraCitera
smisk

Tits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jordgubbsflickan:

Okej, haha, hej? [rolleyes]

If I add blue or green eyes in to it?


   
SvaraCitera

Ruuuuumpan och magen =D (ehm fag xD)


   
SvaraCitera

Raptor:

If I add blue or green eyes in to it?

Then I'd say green 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså ögonen ska man gärna kunna drunkna i och jag tänder på tjejer med skrattgropar, vet inte varför bara.


   
SvaraCitera

Skallens utformning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Skallens utformning

Seriöst?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen e de viktigaste att hon e smart,trevlig och nära till skratt o att man kan prata om precis allting!! Utseendet är bara en bonus men det är ju trots allt det man först går efter när man träffar nytt folk,de bör ju se trevliga ut..


   
SvaraCitera

FinFlicka:

Seriöst?[chocked]

Ja, eller inte direkt tänder på, men det är det som är estetiskt vackert, om det är korrekt det vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ja, eller inte direkt tänder på, men det är det som är estetiskt vackert, om det är korrekt det vill säga.

okei, hehe[wink]


   
SvaraCitera