Aviseringar
Rensa alla

Vad tänder ni killar på ?


Ämnesstartare

Gör en Greger_EFG för killar att svara på ist. Känns tydligare än den andra tråden jag gjorde [crazy]

Säger som greger; skriv gärna något unikt. [smile]

Härmapa är jag... [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nu blev det lite fel, menade Gör en greger_EFG, tråd för killar att svara på ist [crazy]


   
SvaraCitera
Gifted

_Vickie:

kriv gärna något unikt.

Intelligens och förmåga att uttrycka sig i text på ett tillfredsställande sätt, samt en fast och fin röv.


   
SvaraCitera

Uppskattar framförallt en tjej som man ser tränar, dvs. har en fit kropp. Viktigt är också attityden, ödmjuk, positiv attityd och intelligent brukar fungera rätt så bra hos mig. Snygga kindben tycker jag också är särskilt attraktivt. Sen spelar ju självklart en massa andra faktorer in såsom ansikte, hår, klädstil, etc. det hela blir större än summan av dess komponenter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

T & A!

Tits and ass alltså... En lagom urringning (med push-up under, eller om hon har tillräckligt fasta bröst - C-kupa) eller en kort kjol/klänning alt. ett par korta jeansshorts (slutar precis under rumpan - så man ser lite av rumpan när hon går/böjer sig framåt) alt. om det är kallt ute - ett par tighta jeans med en reva (ett hål) precis under rumpan (så man ser rumpan när hon går).

Då är jag lycklig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Men skit i om det blev Fail!! [mad] Svara bara, så glömmer vi de andra... [cute]

Nice att du starta tråden med 3 inlägg xD

En tjej som e aktiv i sängen eller överhuvudtaget överallt. Sure, jag står för huvud-delen, ser till att det går nånstans, men en tjej som tar initiativ o tar för sig e nice 😀


   
SvaraCitera

karatekatten:

Då är jag lycklig. [love]

Du tänder alltså bara på utseendet? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Du tänder alltså bara på utseendet? [rolleyes]

Nej, men det är ju det man ser först. [smile]


   
SvaraCitera

karatekatten:

Nej, men det är ju det man ser först. [smile]

Men det du sa är det nog många som tänder till lite på [rolleyes]
Säger du något på insidan som tänder dig så blir det nog intressantare att höra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Frank Lee Spoken:

Uppskattar framförallt en tjej som man ser tränar, dvs. har en fit kropp. Viktigt är också attityden, ödmjuk, positiv attityd och intelligent brukar fungera rätt så bra

och ett fint ansikte och frisyr, så i princip - what he said.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om vi pratar utseende så är ansiktet viktigast. Ett fint leende och vackra ögon [y]

Om vi pratar personlighet så är humor viktigast. Man måste kunna skratta åt allt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Men det du sa är det nog många som tänder till lite på [rolleyes]
Säger du något på insidan som tänder dig så blir det nog intressantare att höra [wink]

Jaa, men bra självförtroende är riktigt nice. Och så ska hon ha humor såklart.


   
SvaraCitera

Tjejer som har fina kroppar och klär sig efter modet brukar funka 😀


   
SvaraCitera

oftast är det väl bröst och röv som killar tänder på


   
SvaraCitera