Aviseringar
Rensa alla

vad tänker du?


Ämnesstartare

Infraröd:

zooma in lite, så märker du att du är unik med god marginal

Jag har inte förnekat att jag är unik. Det jag menar är helt enkelt att jag föredrar att se på det från det andra perspektivet, som jag uttryckte i mitt första inlägg i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag har inte förnekat att jag är unik. Det jag menar är helt enkelt att jag föredrar att se på det från det andra perspektivet, som jag uttryckte i mitt första inlägg i tråden.

men varför?
det blir så dunkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

men varför?
det blir så dunkelt

Hur menar du att det blir dunkelt?


   
SvaraCitera

vad tänker du när du ser en människa i närheten? fuck off
gillar du människor? nej, alltid när jag träffar nya människor första gången HATAR jag dom sen får man se hur de blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Hur menar du att det blir dunkelt?

onyanserat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

vad tänker du när du ser en människa i närheten?

Annan pers.

Infraröd:

gillar du människor?

Sällan.

Infraröd:

känner du trygg bland människor?

Inte inför nya.

Infraröd:

har du tänkt på hur olik du är alla andra? och att ingen någonsin kommer att förstå exakt hur du tänker?

Ja, mitt mindervärdeskomplex är uppbyggt av detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

vad tänker du när du ser en människa i närheten?

oftast typ "låt mig vara"

Infraröd:

gillar du människor?

ja/nej, eg älskar jag dem, men jag tappar en hel del kontroll när jag är med dem (allt är så avancerat)

Infraröd:

känner du trygg bland människor?

nej, de känns (oftast) som hotfullt smuts som när som helst kan fördärva för en, eller naturligtvis hjälpa en (utan att man frågat)
oberäkneliga
när jag väl känner mig trygg med/bland någon blir jag rädd för den känsla av äcklig tomhet som fyller mig; har upplevt detta några ggr genom livet (mest när jag var liten), att jag varit helt fri från någon som helst tanke på något som skulle kunna ge mig ångest
det känns ibland som att det är illamåendet som är känslan av att leva
och jag är rädd för att vara trygg, för då blir allt annat otryggt

Infraröd:

har du tänkt på hur olik du är alla andra? och att ingen någonsin kommer att förstå exakt hur du tänker? eftersom alla definitioner kommer från erfarenheter i barndomen, och alla delar inte direkt samma barndom...

mm, intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderar inte så mycket över andra personer i min omgivning.
Jag gillar inte människor speciellt mycket.
Jag känner mig otrygg bland människor. För många har haft onda avsikter mot mig och bara ställt till det för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera