Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 10:46 när du ser någon med blårött under ögonen. Alltså, inte en regering lr så utan mörk hud bara.Tänker du:[] hjälp ett lik[] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[] oj den såg trött ut[] bryr mig ej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 10:47 [] hjälp ett lik[] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[] oj den såg trött ut[x] bryr mig ej (ev. "oj en som ser ut som mig!")
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 11:00 Postorderhoran:när du ser någon med blårött under ögonen. Alltså, inte en regering lr så utan mörk hud bara.
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 11:02 [] hjälp ett lik[x] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[] oj den såg trött ut[] bryr mig ej
CharliesName2 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 11:12 [x] oj den såg trött utalt.[x] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten
EGOGIRL Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 11:54 [x] där har vi nån som suttit uppe och spelat sims hela natten
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 11:56 Tänker du:[] hjälp ett lik[] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[] oj den såg trött ut[] bryr mig ej[X] omg har den blivit misshandlad
Nirr Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 12:32 [x] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natteneller[x] bryr mig ej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 13:04 enhimmelskdrog:[] hjälp ett lik[] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[] oj den såg trött ut[x] bryr mig ej (ev. "oj en som ser ut som mig!")
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 13:07 Postorderhoran:[] hjälp ett lik[] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[] oj den såg trött ut[] bryr mig ej[x] Oj, h*n har halkat med ögonskuggan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 14:02 Tänker du:[] hjälp ett lik[] där har vi nån som suttit uppe och spelat wow hela natten[x] oj den såg trött ut[] bryr mig ej
JLm Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 14:03 Postorderhoran:[] oj han ser trött ut
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 18:36 [x] Åh en vampyr! (ja alla vampyrer har mörkt under ögonen)