Aviseringar
Rensa alla

Vad tänker du på just nu?


kidvanteh:

Harry Potter

såg DH


   
SvaraCitera

Jag tänker inte alls.


   
SvaraCitera

Innan jag satte mig vid datorn tänkte jag på hur trevligt det var att samtala med [person x] och [person y], och att jag skall se till att träffa dem oftare. [mad]


   
SvaraCitera

Begrundar faktumet att jag blivit tilldelad ett modemblem.


   
SvaraCitera

jag funderar på om jag ska gå ut och ta en cigg av ren tristess.


   
SvaraCitera

ellen page [love]


   
SvaraCitera

nu har jag bestämt mig.


   
SvaraCitera

på att mitt resultat på tjejjourens flirttest blev hysteriskt.


   
SvaraCitera

kosjka:

på att mitt resultat på tjejjourens flirttest blev hysteriskt.

länka!


   
SvaraCitera

iosib:

länka!

det är verkligen hysteriskt galet!

http://www.flirtlicens.nu/


   
SvaraCitera

ska nog se mer desperate


   
SvaraCitera

kosjka:

det är verkligen hysteriskt galet!

vad fan....

"Obs!
Att skaffa sig sex genom att ge pengar eller saker är olagligt i Sverige och kan ge upp till 6 månaders fängelse! De flesta som har sålt sex har farit illa av det. Ingen människa ska behöva säljas eller köpas för att få pengar eller annan ersättning, bekräftelse eller för att dämpa sin ångest. Ingen människa ska behöva sälja sex som ett sätt att fly från destruktivitet, tomhet eller utsatthet. Tyvärr är det så det ser ut för de flesta som någon gång har sålt sex. Därför är det en stor risk att du skadar en annan människa om du skaffar sex mot ersättning.

Du kanske inte visste det som du nyss läst innan. Nu när du vet lite mer om vad sex mot ersättning är och vad det innebär för de som är inblandade, tycker du fortfarande att sex mot ersättning är ok?"

jag svarade bara att jag inte riktigt brydde mig.


   
SvaraCitera

jag tänker på hur trevligt mina händer luktar: en blandning av rök, linolja och tvål. [smile]


   
SvaraCitera

gjorde också flirtgrejen!!! fick ingen flirtlicens pga

iosib:

"Obs!
Att skaffa sig sex genom att ge pengar eller saker är olagligt i Sverige och kan ge upp till 6 månaders fängelse!..."

[sad]


   
SvaraCitera

nervositet


   
SvaraCitera