Aviseringar
Rensa alla

vad tar ni på gymmet?


Ämnesstartare

Thé King:

nej för det ger mer biverkningar än resultat trodde jag du visste tar du steroider?

du trodde att jag visste att du var förnuftig? 


   
SvaraCitera

varför skriver du om vad folk tar i maskiner?? de är basövningar som man maxar i, inte i maskiner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

du trodde att jag visste att du var förnuftig? 

jag trodde att du visste att steroider gör mer skada än nytta steroider kan leda till hjärt problem man får ljusare röst kuken krymper man kan få minnesluckor man blir aggressiv man kan få njursvikt och massa finnar och problem med att få upp den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kentahding:
varför skriver du om vad folk tar i maskiner?? de är basövningar som man maxar i, inte i maskiner

jag maxar iaf i maskiner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King: jag trodde att du visste att steroider gör mer skada än nytta steroider kan leda till hjärt problem man får ljusare röst kuken krymper man kan få minnesluckor man blir aggressiv man kan få njursvikt och massa finnar och problem med att få upp den

Frågan gällde dig, for all i know kan du vara vilken idiot som helst. 


   
SvaraCitera

S3ON: med risk för benbrott 

Ajjjjjj Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Frågan gällde dig, for all i know kan du vara vilken idiot som helst. 

samma sak gäller dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

Ajjjjjj Förvirrad

jaaa Gråter

fyi, höll på att bryta benen när jag reste mig ur badkaret igår...... Ledsen det är åldern o så 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

samma sak gäller dig

du behöver inte stå i försvarsposition och skydda dig med spegel hela tiden, människa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var en snubbe som körde biceps hade kanske ngn muskelsjukdom men hans biceps lossnade från fästet och åkte upp i axeln AJFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

du behöver inte stå i försvarsposition och skydda dig med spegel hela tiden, människa 

du behöver inte stå i attack position hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
omg 

är du på riktigt?


   
SvaraCitera

Thé King:
det var en snubbe som körde biceps hade kanske ngn muskelsjukdom men hans biceps lossnade från fästet och åkte upp i axeln AJFörvirrad

bicepsus klättraupzus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

bicepsus klättraupzus

Mycket glad


   
SvaraCitera