Aviseringar
Rensa alla

vad tittar och gör tjejer i omklädningsrummen


Ämnesstartare

som sagt, jag vill veta vad ni tjejer gör i omklädningsrummen tittar ni på varandra eller gör ni nåt annat, vill veta allt sexigt som ni gör/gjort


   
Citera
Ämnesstartare

klär av mig, duschar, klär på mig
sen är det klart man ser andra nakna tjejer, lite svårt att undvika om man inte blundar...


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tror inte vårt beteende skiljer sig oerhört mycket från killarnas i det här fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

klär av mig, duschar, klär på mig
sen är det klart man ser andra nakna tjejer, lite svårt att undvika om man inte blundar...

jag går med 1 bisuxuel tjej i klassen det måste vara paradiset när du byter om med tjejer [bigsmile]

fan va jag vill göra det [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte man blir upphetsad av att duscha med folk av samma kön om man är bi och homo på samma sätt som att nudister inte blir upphetsade 24/7 på nudistcampingar.


   
SvaraCitera

Vi brukar ha vattenkrig i duschen och tvätta håret på varandra. ibland händer det att vi hånglar. Men inte jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är verkligen avundsjuk på henne

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

Vi brukar ha vattenkrig i duschen och tvätta håret på varandra. ibland händer det att vi hånglar. Men inte jämt.

oh fuck[y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y]

jag ska fan ta en tit i tjejernas O.R

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hoppas att jag får se mycket hud [y][cool][badgrin][cool][cool][badgrin][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

jag ska fan ta en tit i tjejernas O.R

............ nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

jag går med 1 bisuxuel tjej i klassen det måste vara paradiset när du byter om med tjejer [bigsmile]

fan va jag vill göra det [love]

Vi hade en bisxuell kille i våran klass. Han var alltid tvungen att gå till en annat duschrum. bi-tjejerna har inte samma problem [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej

jo, gympa på måndag och snygga tjejer i duschen. FUCKING ASOME

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bajwa:

Vi hade en bisxuell kille i våran klass. Han var alltid tvungen att gå till en annat duschrum. bi-tjejerna har inte samma problem [crazy]

jäkla röta med tjejer. hon får se massa hud men inte jag 🙁 hon vill inte ens berätta om tjejernas bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Han var alltid tvungen att gå till en annat duschrum.

Han ville väl inte att ni skulle bli nojjiga?


   
SvaraCitera

I alla omklädningsrum jag har varit i har vi tvålat in varandra så det blivit alldeles löddrigt för att sen ha skumkrig med skummet från löddret. Typ.


   
SvaraCitera
zIGGE

Dom tittar på golvet efter en sk. fontän utbrist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runkmaterial...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu i gymnasiet brukade vi typ gå in i duschen tillsammans, sen pusades vi och hjälptes åt att tvåla in varandras blöta kroppar. Ibland tog vi lite på varandras kön också. Lite svårt att inte bli upphetsad när en snygg tjej masserar ens bröst liksom.....

Dold text: var ensam tjej på gymnasiet ok

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bajwa:

Vi hade en bisxuell kille i våran klass. Han var alltid tvungen att gå till en annat duschrum. bi-tjejerna har inte samma problem

fan va larvigt


   
SvaraCitera