Aviseringar
Rensa alla

Vad tolerar du INTE i en partner?


Ämnesstartare

Jag kan börja: Jag skulle aldrig vara tillsammans med en tjej som röker eller snusar, är osäker på om jag vill ha en tjej som dricker eller inte, tänk om hon blir så pass full att hon är otrogen?


   
Citera

Jag har inte mycket krav; jag är väldigt desperat. Lazarus, du kanske också borde ha färre krav, eftersom du också har det svårt. Du skrev ju i den där tråden här om dagen.

Det jag nog dock inte skulle kunna godtaga är grova missbildningar och sjukdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Jag har inte mycket krav; jag är väldigt desperat. Lazarus, du kanske också borde ha färre krav, eftersom du också har det svårt. Du skrev ju i den där tråden här om dagen.

Det jag nog dock inte skulle kunna godtaga är grova missbildningar och sjukdomar.

Varför borde jag isf ha lägre krav på en partner? Hur kommer det att gynna mig? Tänker aldrig i hela mitt liv va tillsammans med en tjej som röker eller snusar, de två är krav som jag aldrig tänker förhandla om.


   
SvaraCitera

Lazarus:

Varför borde jag isf ha lägre krav på en partner? Hur kommer det att gynna mig? Tänker aldrig i hela mitt liv va tillsammans med en tjej som röker eller snusar, de två är krav som jag aldrig tänker förhandla om.

Det är bra. Förlåt, jag antog att du var desperat som jag.


   
SvaraCitera

En tjej som snusar är nog bland det mest oattraktiva som finns så det skulle jag inte klara av Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Det är bra. Förlåt, jag antog att du var desperat som jag.

Jag skulle inte säga att jag är desperat men jag har en inre längtan på något sätt efter en flickvän kan man väl säga antar jag.


   
SvaraCitera

"Vad tolerar du INTE i en partner?"  så klart ingen annans kuk än min ska vara i henne Galen   men aaa bra svenska..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:
"Vad tolerar du INTE i en partner?"  så klart ingen annans kuk än min ska vara i henne Galen   men aaa bra svenska..

Hur hade du formulerat det? Ser inget fel med min grammatik men förstår att det kan vara tvetydigt.


   
SvaraCitera

Well cigaretter är det total förbud mot, snus e inte lika farligt men hon hade endå fått sluta så fort som hon klarat av. Annars så är de mesta lugnt, är hon bara ärlig blir jag inte sur


   
SvaraCitera
Cobrak

beundrar fan folk som snusar, går ju inte ta det utan å må skit å spy


   
SvaraCitera
Berit

Skulle aldrig vara med en som anser att kvinnor bara ska stå i köket, ingen som röker heller och har mig längst ner på prioriteringslistan


   
SvaraCitera

Någon som käkar pizza med banan och curry.


   
SvaraCitera

Lazarus: Hur hade du formulerat det? Ser inget fel med min grammatik men förstår att det kan vara tvetydigt.

Vad tolererar du inte hos en partner, vad accepterar du inte hos en partner eller vad önskar du inte hos en partner är bra mycket bättre svenska. Vad tolerar du INTE i en partner är BÅDE felstavat (tolerar) och syftningsfel (I en partner).

Har du läst lågstadiet i grundskolan? det verkar inte så.


   
SvaraCitera

James F.:

Vad tolererar du inte hos en partner, vad accepterar du inte hos en partner eller vad önskar du inte hos en partner är bra mycket bättre svenska. Vad tolerar du INTE i en partner är BÅDE felstavat (tolerar) och syftningsfel (I en partner).

Har du läst lågstadiet i grundskolan? det verkar inte så.

Man förstår exakt vad han menar dock. 

Har du ens gått i skolan? Det verkar inte så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

James F.:

Vad tolererar du inte hos en partner, vad accepterar du inte hos en partner eller vad önskar du inte hos en partner är bra mycket bättre svenska. Vad tolerar du INTE i en partner är BÅDE felstavat (tolerar) och syftningsfel (I en partner).

Har du läst lågstadiet i grundskolan? det verkar inte så.

Jag gillar inte din ton.


   
SvaraCitera