Aviseringar
Rensa alla

Vad tror/hoppas du kommer bli GOTY 2010?


Ämnesstartare

Det här är så klart väldigt svårt att säga eftersom det kommer naturligtvis komma ut spel senare i år som vi inte har en aning om nu. Men om du skulle gissa utifrån dom spelen du vet kommer komma ut i år just nu, vad tror du, eller hoppas du kommer bli GOTY 2010?

Själv så hoppas jag verkligen att swtor kommer bli GOTY, om det ens kommer ut i år. Jag vill verkligen ha ett nytt MMO att spela nu.


   
Citera

Jag hoppas på god of war 3.

Men det känns väldigt svårt att utse årets goty.
Dom som vill vara lite "finare" kommer säga bayonetta eller heavy rain.
Men bayonetta har inte alls sålt bra och ligger unifär lika med darksiders, i försäljningssiffror.

Och bayonetta har det pratats bra mycket mer om än darksiders. Och bayonetta har fått höga/maxpoäng i de flesta recensioner.

Heavy rain är jag övertygad om att det kommer torska som spel.
Frågan är dock om det kommer norpa förstaplatsen för sin nyskapande stil.

Nytt final fantasy ska även det släppas. men jrpg genren är tokbashad för tillfället. Final fantasy kommer alltid vara final fantasy, men frågan är dom den större massan har vuxit ifrån FF. Och om hela serien har repeterats så många gånger att den inte har något mer att ge.

God of war har i sina tidigare två delar fått med allt jag vill ha av ett riktigt jävla bra spel. Det som kommer avgöra om det blir goty, är vad det nya i spelet har för nytt att erbjuda.


   
SvaraCitera

Jag hoppas på Alan Wake och Halo: Reach, men jag tror inte att något av dem kommer bli GOTY.

Vad sjutton blev GOTY 2009 förresten?


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Och bayonetta har det pratats bra mycket mer om än darksiders. Och bayonetta har fått höga/maxpoäng i de flesta recensioner.

Bayonetta kommer vara glömt vid denna tiden nästa år. Det var bra, men verkligen inte GOTY!

Själv så tror jag att det kommer stå mellan Mass Effect 2, Alan Wake, Heavy Rain och Final Fantasy Versus 13, även om jag verkligen skulle önska att STALKER: Call of Pripyat fick den platsen.

Lambda89:

Vad sjutton blev GOTY 2009 förresten?

Demon's Souls, utan tvekan.


   
SvaraCitera

Mawns:

Demon's Souls, utan tvekan.

Allmän konsensus eller personlig åsikt?


   
SvaraCitera

Lambda89:

Allmän konsensus eller personlig åsikt?

Personlig åsikt, allmäna konsensusen är förmodligen Modern Warfare 2. Gamespot håller dock med mig, så lite backning har jag åtminstone då Gamespot är den enda spelsajten som jag bryr mig om!


   
SvaraCitera

Mawns:

Personlig åsikt, allmäna konsensusen är förmodligen Modern Warfare 2. Gamespot håller dock med mig, så lite backning har jag åtminstone då Gamespot är den enda spelsajten som jag bryr mig om!

Går man efter GR är det antingen Killzone 2 (Red.) eller MW2 (Läs.) ... personligen var det nog Halo 3: ODST som var störst ... fast egentligen var det väl när jag spelade om Halo 3, men det är ju från 2007, så det räknas inte.


   
SvaraCitera

Hoppas på typ nåt av dessa kanske:
Dead Space 2
Alan Wake
Mass Effect 2


   
SvaraCitera

Fallout: New vegas
Elder scrolls Online/ Elder scrolls 5

[crazy]


   
SvaraCitera

Lambda89:

Vad sjutton blev GOTY 2009 förresten?

Lite olika överallt.
gameplayer.se satte dragon age origins som bästa
Gametrailers call of duty bla bla något
level uncharted 2
spike awards (spel gala) uncharted 2


   
SvaraCitera

Lambda89:

Vad sjutton blev GOTY 2009 förresten?

Dragon age enligt oss på fz.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Dragon age enligt oss på fz.

Bra val, särskilt då demon's souls inte finns i Sverige. Skulle nog också valt Dragon Age om jag var er.


   
SvaraCitera

Om man får drömma, och då menar ja drömma stort. Hoppas jag på Diablo 3. Hoppas för att jag hoppas det ska komma ut i år, men vt att d ej kmr hända men man kan önsketänka 🙁


   
SvaraCitera

Mawns:

Bra val, särskilt då demon's souls inte finns i Sverige. Skulle nog också valt Dragon Age om jag var er.

ah, alla vi på redaktionen fick nominera upp till 20 spel var. och jag tror att alla, utom ett par stycken möjligtvis, hade dragon age som topp-3. Blev lätt val efter det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

Vad sjutton blev GOTY 2009 förresten?

Uncharted 2 blev, men personligen tycker jag Dragon Age: Origins.


   
SvaraCitera