Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni?


Ämnesstartare

Suttit och diskuterat med en vän om detta dilemma!
så jag delar med mig av det eftersom ingen av oss kom fram till någonting.

Första kärleken är ju speciell för de flesta. Men ibland tar dem ju slut också. För den som blir sårad kan det ta år och dar för att komma över dem, men vissa har dem ju alltid i bakhuvudet eller vad hur man ska uttrycka sig. Första kärleken är ju alltid speciell 🙂
Men hur tror ni personen som sårar den andra känner? Tror ni att den personen tänker tillbaka på henne/honom ibland även fast denne gjorde slut? Känner saknad? Funderar på vad denne gör nu? 🙂 Gör ni det och tror ni alla gör det?

Slumrig text men jag är dålig på uttrycka mig.


   
Citera

Jag tror: DET ÄR INDIVIDUELLT.

Och inget säger ju att det måste vara så att en person sårar och den andra blir sårad, båda kan ju såra varandra [crazy]


   
SvaraCitera

Första kärleken behöver inte vara den största (heheh)


   
SvaraCitera

michelleee:

tänker tillbaka på henne/honom ibland även fast denne gjorde slut? Känner saknad? Funderar på vad denne gör nu? 🙂

har aldrig saknat någon av de jag dumpat, så: nä, tror ej.

liksom om man gör slut med någon är det ju för att man ogillar den på något sätt, men det kan säkert vara annorlunda om det är mer ömsesidigt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu tänkte jag mer OM DEN ENA DUMPAT DEN ANDRA.
Och självklart är det individuellt men hur ni själva har "känt" ett tag efter.

isola:

Första kärleken behöver inte vara den största (heheh)

Nej det är klart. Men jag tror då att det inte var kärlek i det första förhållandet isåfall , jag tror att det är den första som ska vara den största eftersom allting är så spännande och nytt. Men det är min teori.

Nintendos BFF:

har aldrig saknat någon av de jag dumpat

Jag skrev aldrig saknat, bara tänkt på ibland, undra vad denne gör osv.


   
SvaraCitera

michelleee:

Jag skrev aldrig saknat

eh, jo:

michelleee:

Känner saknad?

michelleee:

bara tänkt på ibland, undra vad denne gör osv.

mnja, men visst någon gång ibland kanske, väldigt sällan dock.


   
SvaraCitera