Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni?


Ämnesstartare

Innan sommaren så gav min kompis mitt nummer till en kille som åkte samma buss som jag och som jag tyckte var söt. Han smsade mig samma dag och efter det smsade vi några gånger, men det var alltid jag som började och han som slutade.
Helt plötsligt en dag så smsade han mig och ville att jag skulle komma hem til honom och några dagar senare så gjorde jag det. Men det hände inget speicellt eftersom han hade fem kompisar där. Efter det pratade vi inte alls, varken på sms eller när vi såg varann på bussen.
En dag tog min kompis min mobil och skickade ett sms till honom. Det slutade med att vi skypade till klockan 23. Dagen efter smsade han och ville träffas så jag åkte hem till honom och vi låg i hans säng, tittade på film och kysstes och myste (det var han som tog initiativ till allt).
Efter det har vi vart påväg att träffas flera gånger men en av oss har inte kunnat.
Men grejen är att han verkar inte ett dugg intresserad av att bara smsa och snacka liksom. Min kompis sa att jag inte borde anstränga mig och smsa honom nå mer. Men om han smsar mig så ska jag bete mig som vanligt.
När han smsar mig så verkar han super intresserad men nu var typ tre veckor sedan vi snackade och då börjar jag tvivla på om han verkligen är intresserad eller inte... :/

Vad tror ni? Är han intresserad? Varför verkar i sådana fall inte vilja smsa och bara snacka?

Tacksam för svar! 🙂


   
Citera

månen är lite för långt mot norr just nu. Tror tyvärr inte han är intresserad.

Kanske nästa månad. Då är månen i syd.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

månen är lite för långt mot norr just nu. Tror tyvärr inte han är intresserad.

Kanske nästa månad. Då är månen i syd.

Spirituellt värre.


   
SvaraCitera

Tror inte han är intresserad. Kåt kanske, men inte mer än så.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Spirituellt värre.

extraknäcker som spådam


   
SvaraCitera
mynona

malber:

Tror inte han är intresserad. Kåt kanske, men inte mer än så.

+1

Detta. Tro mig, så är det. Nu vill jag förstås inte låta tvärsäker om någon jag inte känner, men jag känner igen det beteendet.


   
SvaraCitera

du får väll fråga


   
SvaraCitera

Fingerprints:

extraknäcker som spådam

[bigsmile]


   
SvaraCitera