Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni, creepy pasta eller på riktigt?


Ämnesstartare

Kalixtus02:

Vilka böcker/spel

Cod. Böcker oj varierat men mest kriminalare och drama.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

Cod. Böcker oj varierat men mest kriminalare och drama.

Okej, brukar du spela mycket spel eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Okej, brukar du spela mycket spel eller?

cod spelar jag mest, mw3 där de mestadels är hackers och cheaters och campers som är 15 åringar som säger f ordet och det är typ det enda de gör, själv spelar jag bara för det är kul men är inte så insatt i själva strategin osv..men när man har dessa hackers och cheaters så kan man oftast inte spela, då är det inge kul, dessutom så hoppar de runt i luften och samlar alla och skjuter, det ska va en hack eller bugg. Spelar också overwatch, det är roligare för där är det inga som svär & hackar eller cheatar, vad jag sett. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

cod spelar jag mest, mw3 där de mestadels är hackers och cheaters och campers som är 15 åringar som säger f ordet och det är typ det enda de gör, själv spelar jag bara för det är kul men är inte så insatt i själva strategin osv..men när man har dessa hackers och cheaters så kan man oftast inte spela, då är det inge kul, dessutom så hoppar de runt i luften och samlar alla och skjuter, det ska va en hack eller bugg. Spelar också overwatch, det är roligare för där är det inga som svär & hackar eller cheatar, vad jag sett. 

Okej, har bara prövat Owerwatch hemma hos min bror eftersom att jag själv är för snål för att köpa spelet.


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Candle cove, den leende mannen och Det ryska sömnexperimentet är bra exempel på creepy pastor

Den leende mannen och duscharna är bäst Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MMer0402:

Den leende mannen och duscharna är bäst Hjärta

Aah, duscharna är också bra.


   
SvaraCitera