Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni en tjej vill ha i present?


Ämnesstartare

Punda:
YlxBR3q.jpg
http://www.coolstuff.se/Squatty-Potty

Ja nog ser hon glad ut iaf.

Hahahahah xD

handendärnissen:
choklad, rosor och ett presentkort på 500 kr eller mer i en klädaffär 🙂

Det var faktiskt ingen dum idé 🙂 Tack!

lurifax69:
Parfym nå snyggt plagg om du kan storlekarna .

Tack för tipset 🙂

Oswin00:

Ja det var lite så jag tänkte, rama in en bild på er tillsammans (med förutsättning av att du har några) och så om du tänker ge henne en fin ask t.ex och så kanske bilden är där i..jag vet inte, men ett foto betyder så mycket Glad

Oja jag har bilder haha. Jag tänkte att man kanske kan slå ihop din och "handendärnissen"s idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar ju emot fler tips såklart men nu har jag iaf en grej på listan 🙂


   
SvaraCitera

presentkort i någon klädbutik hon gillar, då det kanske är svårt att hitta ut något själv och någonting ni kan göra tillsammans, typ gå ut o äta eller något!:)


   
SvaraCitera

parkwaydrive:
Tar ju emot fler tips såklart men nu har jag iaf en grej på listan 🙂

Blir nyfiken på resultatet Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RobinL1997:
presentkort i någon klädbutik hon gillar, då det kanske är svårt att hitta ut något själv och någonting ni kan göra tillsammans, typ gå ut o äta eller något!:)

Ja, Jag funderar ju på presentkort. På årsdagen blir det ju antagligen att vi gör något tillsammans med tanke på att det ligger på en lördag


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Hahahahah xD
Det var faktiskt ingen dum idé 🙂 Tack!
Tack för tipset 🙂
Oja jag har bilder haha. Jag tänkte att man kanske kan slå ihop din och "handendärnissen"s idé.

nu har du kommit fram till nåt 😉 bara köra på de vet du 🙂 första saken man kommer fram till brukar bli bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okay men då väljer nog att köra på fotot å presentkortet till årsdagen. Tips på födelsedagspresent?


   
SvaraCitera

parkwaydrive:
Okay men då väljer nog att köra på fotot å presentkortet till årsdagen. Tips på födelsedagspresent?

Är du inte nöjd med pandas presenttips? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vill ge ett till tips på födelsedagspresent? 🙂


   
SvaraCitera

Hur kan man ge nåt annat än sin dick in a box i present till en tjej Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Berit

handbojor


   
SvaraCitera

Berit:
handbojor

Bj Söt


   
SvaraCitera

vackra skor


   
SvaraCitera
Draug

Använd din kreativitet! för min egen del hade jag målat en tavla eller tecknat något intressant. Försökt uttryckt en känsla i bild för att gestalta bandet mellan oss. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Använd din kreativitet! för min egen del hade jag målat en tavla eller tecknat något intressant. Försökt uttryckt en känsla i bild för att gestalta bandet mellan oss. 

Jag är väldigt kreativ av mig i vanliga fall men så fort jag börja tänka på vad jag kan ge henne så försvinner min hjärna typ. Synd att jag tappade den kunskapen att måla. Kunde måla asbra för typ 10 år sen men inte nu längre 🙁


   
SvaraCitera