Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni om detta?


Ämnesstartare

Jag har suttit här och pjåkat på en liten idé som dök upp häromdagen. Tanken är att man ska slippa sin mens och idén lyder: Om man blir gravid ett par dagar innan planerad menstruation, och behåller det lilla lilla outvecklade fostret fram tills någon dag efter sagd mens och sedan gör man en snabb abort. Klappat och klart, ingen mens! Rinse and repeat så att säga. [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

skumgummieffekten?


   
SvaraCitera

jo men då blir man ju tjock.. fuck heller


   
SvaraCitera

Fast nä. Abort i all sin prakt, men det ska fan inte missbrukas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

jo men då blir man ju tjock..

Nej nej, det hinner man ju inte bli! Man blir gravid cirka 2-3 dagar innan mensen ska komma, sen gör man abort 1-2 dagar efter mensen SKULLE ha kommit. Det är tamejfan genialt om jag får säga det själv.


   
SvaraCitera

prott:

Nej nej, det hinner man ju inte bli! Man blir gravid cirka 2-3 dagar innan mensen ska komma, sen gör man abort 1-2 dagar efter mensen SKULLE ha kommit. Det är tamejfan genialt om jag får säga det själv.

[confused] och du tror inte att man blöder och har ont efter 1 abort+?


   
SvaraCitera

Skaffa stålgalge och kk så är allt klappat och klart[cool]


   
SvaraCitera

honolulu:

[confused] och du tror inte att man blöder och har ont efter 1 abort+?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

och du tror inte att man blöder och har ont efter 1 abort+?

Nej? Jag har själv gjort abort två gånger, har haft lite ont men det är ingenting ett par alvedon inte fixar! Har dock inte blödit efteråt.


   
SvaraCitera

man ska ha en jäääävla "tur" om man ska lyckas bli gravid varje månad


   
SvaraCitera

prott:

Nej? Jag har själv gjort abort två gånger

ok förstår vf tråden är skapad
tack hej leverpastej


   
SvaraCitera

Jag fattar inte. Är väl betydligt enklare att svälta sig själv så att den försvinner på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prott:

honolulu: och du tror inte att man blöder och har ont efter 1 abort+?
Nej? Jag har själv gjort abort två gånger, har haft lite ont men det är ingenting ett par alvedon inte fixar! Har dock inte blödit efteråt.

Vadå inte blöder efter abort, vafan har du gjort för jävla skum abort egentligen , De blööder ju utav helvete :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw så borde de ju vara lite smartare att käka p-piller o bara skippa mensen för evigt 😛


   
SvaraCitera

prott:

tills någon dag efter sagd mens och sedan gör man en snabb abort. Klappat och klart, ingen mens! Rinse and repeat så att säga. [bigcheers]

Ja, kroppen mår ju så himla bra av aborter!
Och det kostar absolut ingenting för sjukvården!

Asbra!!!!!!


   
SvaraCitera