Aviseringar
Rensa alla

vad tror ni om sanningshalten i det här klippet?


Ämnesstartare


helt sjukt om detta är sant..! nato har tränat o beväpnat terrorister för att ta över libyen o nu styrs landet i stort sett av al-qaida. hela landet är FÖRSTÖRT. samma sak händer just nu i syrien... dom tränar o beväpnar terrorister för att förstöra länder o eliminera ledare som inte dansar efter deras pipa. VIDRIGT


   
Citera

c078f660ee0dc8d95941c4180893e525.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:
c078f660ee0dc8d95941c4180893e525.jpg

jaså... har du några argument för det eller tänker du bara posta bilder?


   
SvaraCitera

Inget är uppbackat av fakta, allt verkar bara vara en konspiration, inte mer än en tanke från en person som inte är förnuftig. Jag är förnuftig och inte lätt påverkad av vilda fantasier.

ct-2.jpg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Inget är uppbackat av fakta, allt verkar bara vara en konspiration, inte mer än en tanke från en person som inte är förnuftig. Jag är förnuftig och inte lätt påverkad av vilda fantasier.

aa du e jätteförnuftig som tror på allt du ser på nyheterna. Sover du har aldrig tänkt på att det kan vara vinklat..? allt som sägs på nyheterna o står i tidningen är 100% sanning i din värld eller?


   
SvaraCitera

bahamut95:

aa du e jätteförnuftig som tror på allt du ser på nyheterna. Sover du har aldrig tänkt på att det kan vara vinklat..? allt som sägs på nyheterna o står i tidningen är 100% sanning i din värld eller?

Haha absolut inte, jag granskar allt jag läser och hör. Aftonbladet och sånt är inte värt att prata om. Jag försöker alltid att gå till källan om det verkar finnas någon logik eller sanning i det jag har läst/hört. Eller om jag känner personen som säger det. Allt annat struntar jag i om det inte intresserar mig. Men jag kollar alltid källor och vad andra säger om det.


   
SvaraCitera