Aviseringar
Rensa alla

Vad tusan är en "hipster"


Ämnesstartare

[mad]

Okej, jag är old. Men vad tusan är en "hipster" för nåt? (inte trosorna, utan stilen)

De jag misstänker har varit hipsters har iallafall sett helt galna ut. Lite som indie, fast med en massa vintage på sig? Såg ett par sådana på beyond retro tror jag... De flesta verkar inte kunna bära upp en sån stil iallafall [shake]


   
Citera

om det inte är trosor vet jag inte vad det är 🙁


   
SvaraCitera

google?


   
SvaraCitera

Ser ut som avdankade prettofittor i gamla (svindyra) märkeskläder och med trackbikes.


   
SvaraCitera

En tönt som tror att han eller hon är cool bara för att man har en iPod och lyssnar på Hadouken och Klaxons. Gillar att ha hoodies och ta ecstasy. Ofta övre medelklass.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

En äkta hipster
Image


   
SvaraCitera

framtidstron:

jag hittaaa

Fail?


   
SvaraCitera

passaro:

Fail?

nä? läs daah!


   
SvaraCitera

Mawns:

En tönt som tror att han eller hon är cool bara för att man har en iPod och lyssnar på Hadouken och Klaxons. Gillar att ha hoodies och ta ecstasy. Ofta övre medelklass


   
SvaraCitera

framtidstron:

nä? läs daah!

Finns ingen artikel, alltså fail, daaaah


   
SvaraCitera

passaro:

Finns ingen artikel, alltså fail, daaaah

men fail på dig, då kopierar man och klistrar in eftersom länken är bruten. daaaaaah!


   
SvaraCitera

framtidstron:

men fail på dig, då kopierar man och klistrar in eftersom länken är bruten. daaaaaah!

Nää, fail på dig för att du inte ger gorrekt länk. Daaaaaaaaaaaaah!


   
SvaraCitera

passaro:

Nää, fail på dig för att du inte ger gorrekt länk. Daaaaaaaaaaaaah!

.. 🙁
men den blev så när jag kopiera, inte mitt fel! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

google?

Hittade inga bilder på google 🙁 därför frågade jag ungdomarna här [y]

massgrav:

Ser ut som avdankade prettofittor i gamla (svindyra) märkeskläder och med trackbikes.

Ok, då är det nog sådana jag hare sett. Jag gillar det inte [mad]. Tacka vet jag indie-ungarna. De har i varje fall vett att klä sig någorlunda.

Mawns:

En tönt som tror att han eller hon är cool bara för att man har en iPod och lyssnar på Hadouken och Klaxons.

Jag gillar inte iPod. iPod är töntigt [n]


   
SvaraCitera