Aviseringar
Rensa alla

Vad tusan vill han?


Alltså om du har problem med det då säger du väll nej/stop ?

Att han vill strula är väll inte konstigt om du nu inte är mega ful?

antingen accepterar du att strula för att just att det ska vara mysigt och berättar för honom att du inte kommer vilja inleda ett förhållande förens du känner för det, och att myseriet ni håller på med är bara just det; mys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era tankar kring detta!

Självklart har jag inget emot att strula men isåfall ska det vara en kille jag antagligen inte kommer träffa igen (typ någon charmknutte på en fest)...

Grejen är att ibland när vi pratade verkade han ganska ointresserad och höll på med sin mobil och skit >.< så jag får ju uppfattningen att han inte egentligen tycker om mig utan är "desperat"...

DAMN KAN INGEN TYCKA OM MIG FÖR DEN JAG ÄR?


   
SvaraCitera

Bajkalsjön:

Grejen är att ibland när vi pratade verkade han ganska ointresserad och höll på med sin mobil och skit

kan vara på grund av nervositet eller att han helt enkelt inte vet var han ska göra av händerna.


   
SvaraCitera
Bakric

volleyfantasten:

kan vara på grund av nervositet eller att han helt enkelt inte vet var han ska göra av händerna.

Och det är därför man ska öva så ofta man på sitt-på-ett-så-laidback-vis-som-möjligt-looken[y]


   
SvaraCitera

Bajkalsjön:

Grejen är att ibland när vi pratade verkade han ganska ointresserad och höll på med sin mobil och skit >.< så jag får ju uppfattningen att han inte egentligen tycker om mig utan är "desperat"...

Fy fan vad jag hatar det.
Seriöst. Jag dejtade en tjej som konstant fick en jävla notifikation på luren som hon var tvungen att kolla.
Att jag skulle bli bländad av telefonen under sexakten hade fan inte förvånat mig.

Lol, vad upprörd jag blev kände jag.


   
SvaraCitera

Bajkalsjön:

Grejen är att ibland när vi pratade verkade han ganska ointresserad och höll på med sin mobil och skit >.< så jag får ju uppfattningen att han inte egentligen tycker om mig utan är "desperat"...

Usch, skippa honom, folk som fipplar med mobilen är töntar.


   
SvaraCitera

Bajkalsjön:

DAMN KAN INGEN TYCKA OM MIG FÖR DEN JAG ÄR?

Nu sitter du ju bara och antar saker. Han känner dig ju inte ens.


   
SvaraCitera

Mawns:

Usch, skippa honom, folk som fipplar med mobilen är töntar.

Otroligt kränkande och störande, fuck that shit.,


   
SvaraCitera