Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker burg om dig?


Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Ja vad tycker du "inte helt seriöst2" om mig?

Har inte så stor koll på dig och tror knappast du heller har nån koll på mig... i början framstod du i mina ögom som rätt trollig men nuförtiden mer seriös. Din inställning till livet verkar vara annorlunda än min då du känns väldigt "realist" och "fuck the world" men det är bra att du kör ditt eget race.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Du vet nog inte ens vem jag är, men kör ändå vafeen!

Har ingen aning faktiskt... har gillat vad jag sett att du skrivit i forumet men får typ lite dåliga vibbbar av din profilbild och är rätt fördomsfull mot såna som har såna bilder : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Har ingen aning faktiskt... har gillat vad jag sett att du skrivit i forumet men får typ lite dåliga vibbbar av din profilbild och är rätt fördomsfull mot såna som har såna bilder : (

Hehe, kul att du gillat det jag skrivit iaf!

Vad har du för fördomar då? Fram med allt Cool Dömer ingen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:
lol Galen

Fattante vill du ha ett svar eller tycte du min tråd var kul ^^ xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
hihi okej, vad tycker du? 🙂

Du verkar rolig gillade din haffa tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm         


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hihihihihi okej, vad tycker du? :!))))))))):):):):):):):):):$:):):)):):):):&:):):):)):@):):):):):8:8:8:88:8:8:8:

Du var typ svårast hittills... i början höll jag nog sällan med om vad du sa och tyckte inte om sättet du framförde dina åsikter på heller ^^ men tror att om vi var på olika motpoler så har vi kanske båda glidit mer mot mitten nu eller så hade bara jag fel bild förr... annars e du väl rätt rolig och kaxig och skön det är bra du är rätt bra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go ahead, punk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jaha? 

Har egentligen alltid gillat det du skriver även om jag inte alltid hållt med men haft rätt positivt neutral inställning till dig... men vid nån tidsperiod tror jag att du fick för dig att jag ogillade dig och fick då lite negativare inställning... + att det verkade i några trådar som om du tyckte det var hemskt att ha vissa åsiltrt men var ofta osäker om det var menat till mig eller andra då jag väldigt ofta höll med om det du skrev men endast valde att debattera då jag inte höll med för att typ träna på argumentation... senare har vi ju snackat på tiny utan några attityder mot varran och det har väl vart  trevligt har jag tyckt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obs skriver bara vad som kommer till my mind sitter ej och läser igenom min text och försöker vara trevlig eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Fattante vill du ha ett svar eller tycte du min tråd var kul ^^ xD

båda XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
xD.         

Gillar att du alltid verkar positiv det är en egenskap jag uppskattar väldigt mycket... men skulle ofta vilja hjälpa dig att få "haff " lol. Tror du är rätt skön att umgås med irl ^^    kommer inte på nåt mer att skriva xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkert något efterblivet och omotiverat ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AHMEN KÖR BA KÖR


   
SvaraCitera