Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Confunds om dig?


Ämnesstartare

Har för mig att jag gjort en liknande förr i tiden, men kände att det kunde vara kul att göra en ny.

Bara att lämna ett litet avtryck om ni önskar få en "utvärdering" skriven av moi! [blush]

Kommer anta att alla vet vem jag är vid det här laget osv.


   
Citera
Ämnesstartare

VILL VETA½!


   
SvaraCitera

ah kör bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

K-ör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kötta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh, öh, visst.


   
SvaraCitera

nyfiken o vill veta forreal


   
SvaraCitera

Go ahead, make my day.


   
SvaraCitera
time
 time

MDAH stal min replik. Så ba, kör hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

VILL VETA½!

Dvärgkastarn! Måste börja med att säga att jag tycker att du valt en ypperligt passande avatar till ditt användarnamn. Som handen i handsken. Du verkar vara en avslappnad grabb i mitten av tjugoårsålder som tar livet med ro. På vissa sätt är du lite av en manlig Supply, och det är inte dåligt alls. Verkar vara en reko grabb och det är kul att se dig tillbaka här igen. Hade hört mycket gott om dig innan du återreggade, och vad jag har sett hade dom orden hygglig substans.

tevepro:

ah kör bara

Ja du, unge herrn. Det första jag kommer att tänka på när jag tänker på dig är att du förmodligen har en av de mest välvårdade frisyrerna på hela UM. Inte ett enda hårstrå låg fel. Kanske tyder det på ovanligt hög fåfänga eller oförskämd tur med genera - vad vet jag. Jag har lite av ett ambivalent intryck av dig. I vissa fall kan du ge sken av att vara lite väl hård i munnen mot dina fellow UM:are och i andra fall kan du vara riktigt skön á la passaro. Summan av kardemumman, fastän det inte är så mycket av den vara, blir då att du förmodligen har lite av båda sidorna och det gör att du hamnar på listan för de som är helt okej.

Skulle behöva lite mer att gå på för att kunna uttala mig mer än så. Har dock hört att du ska vara en charmig prick IRL och det gör mig nyfiken. Så det ska bli intressant att se hur min syn utvecklas i takt med att jag ser fler sidor av dig här på forumet (och eventuellt på träffar).

STORM:

[blush]

Outro! Dig har jag sedan länge haft en ganska växlande åsikt kring, av olika anledningar. Verkar som du ibland har svårt att ta tag i saker du känner är jobbiga och skjuter gärna upp sådant - något som förmodligen är allmänmänskligt, men icke desto mindre något som kanske är gott att tänka på för din egen skull. Trots detta har jag dock känt sedan du kom hit till forumet att du verkar vara en allmänt mysig och välmenande människa, och det är såklart jättefint att komma fram till. I stort sett har jag bara positivt intryck av dig. Du är en vänlig själ, vilket är ett intryck som förstärktes när vi hälsade på varandra som hastigast på Tinyträffen i september. Du är en välförtjänt vinnare av priset Mysigaste UM:are.

Keep spreadin' love, girl!


   
SvaraCitera

Confundus:

charmig prick IRL

nej han ville inte ens hälsa lr krama mig han ba stirrade på mig. hans hår va fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv vad du tycker om mig men endast förolämpande saker som du verkligen tycker.

/wbc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Är nyfiken

Nubbie, du kära hjärtegryn! Dig har jag träffat flera gånger nu och det är alltid lika härligt. Du är verkligen en jätteskön tjej som är rolig att vara med och trevlig att snacka med. Minns att du var en del av anledningen att jag vågade gå på min första träff, haha. Kändes tryggt att ha någon i sin egen ålder där. Ibland blir jag dock fundersam på vilket sätt du menar vissa saker du säger här, då det händer att du framstår som lite aggressiv. Tror dock det kan bero på man inte kan höra tonfall och röst här. Du är en livlig själ som är ett fint tillskott till UM och jag hoppas givetvis att du stannar här ett bra tag till.

Minns att jag hade i uppdrag att hitta en karl åt dig, men du och dazed verkar redan har funnit varandra. [wink]

isola:

K-ör

Issy, Issy, Issy! Du är UM's version av den äldre damen i slutet av gatan med sjutton katter som agerar extra-mamma och som ofta bjuder grannskapets barn på saft och bulle i trädgården på sommaren. Du har lite av hypokondrikerns sinneslag och verkar oroa dig mycket. Förmodligen är du också UM's främste försvarare av djurs rättigheter, vilket är något fint. Du bryr dig mycket om människor och är väldigt välmenande och omhändertagande. Ibland kan du dock visa prov på kontroversiella åsikter samt att du i debatter ofta tyvärr verkar vara mer intresserad av att ha rätt än att komma fram till gemensam förståelse i frågan. Ogillar din (och allmänhetens) användande av ordet "aspie".

På det hela taget har jag en relativt positiv bild av dig, men vissa sidor föredrar jag mer än andra.

passaro:

Kötta

Ohoj, du gamle skojare! Dig har jag minsann fattat tycke för sedan ett tag tillbaka. Härlig jävel (som dazey skulle säga) med en käft* som kan ta till samma kraft som jordbävningen visade mot Japan. Det mesta du säger är vettigt och du är ofta rolig. Du ger ett avslappnat intryck och verkar liksom iddqd ta livet ganska chill. Något jag uppskattar och tycker är bra är att du är en grabb som läser mycket och verkar intresserad av att lära dig saker. Det värderar jag högt och det är kul att se att andra delar det.

Brinuti o vama! (hoppas att det betyder vad jag tror att det betyder, lol)

*ordet 'käft' används i sammanhanget med positiv klang


   
SvaraCitera