Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker den där jävla rödingen om dig?


Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör 'årt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Du är mycket trevligare i chatten.

Beror nog mer på folket som hänger i chatten dock ^^

Rödingajäveln:

Tror ganska mycket av din dryghet mest är en fasad och en image för att du tror det är ballt och manligt att vara känslokall och elak.

Icke då. Jag är nästan lika dryg på riktigt också 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är otroligt nyfiken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta på mig med ditt tangentbord


   
SvaraCitera

undrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Feuer frei.

Du är cool och vettig, plus att du har bra humor. [y] Tycker att du verkar vettigare hela tiden dessutom, ska nog bli riktigt bra folk av dig. [wink] Tycker också att du är ganska lik mig, känns lite som en yngre version av mig ibland. Definitivt en av mina favoriter bland de som är aktiva på UM just nu.

Artie:

jaaaaaaa

Jag gillar dig generellt. Du är cool, rolig och tycker bra grejer. Gillar dock inte alls när du ska lägga dig i t.ex. att jag ogillar Nachac bara för att du gillar honom. [crazy] Men utöver den här "man ska vara snäll"-hippiemaffia-grejen har jag nästan bara positivt att säga.

Ögon i en plåthink:

Definiera "hippieism". [crazy]

Att basera politik på individualism och moral, typ "man ska handla ekologiskt för att det är bra för miljön", "man ska inte använda våld för våld är dumt", osv. Vet dock inte hur mycket av det du faktiskt har och hur mycket jag tillskriver dig för att du är med i Grön Ungdom. [crazy] Har mest fått ett allmänt intryck av att du är lite hippie, men samtidigt håller jag ju ofta med när du skriver grejer så det kanske inte alls stämmer.

My dreams are her:

Hej!

Du är konstig och verkar ofta göra dig till för att verka ännu konstigare. Men tycker inte illa om dig, har ingen direkt åsikt faktiskt.

Angelize:

hEJ

Shuuuu. Jag vill att du ska få ett eget delforum för att du är så fantastisk. [love] Du var typ en av de första jag tyckte var rolig här på forumet. Har inget negativt att säga utöver att du alltid borde vara inloggad. [blush]

Penstrokes:

Fan, det är konstigt alltså. Jag tror jag och E är rätt olika varandra nu för tiden. Men så vet jag inte riktigt, för jag har inte träffat honom på vad känns som en miljard år. Måste försöka svänga förbi förr eller senare! [sad]

Ja det måste du! Jag vill också träffa dig. [sad]

Liebestraum:

ja

Du är fett wierd på ett bra sätt. Tycker att du är skitroligt och skrattar ofta högt irl åt dina inlägg. [crazy] UM skulle vara mycket sämre utan dig.

Brk g:

kör 'årt

Väldigt flummig här på forumet, men gillar. Du skriver bra grejer jag oftast håller med. Gillar när du skickar PM till mig för att jag skrivit bra grejer. Väldigt bra ego-boost! [bigsmile] Du var trevlig irl också. [y]

Victor Ahlén:

Jag är otroligt nyfiken!

Har intrycket av att du är ett troll men vet inte. Har väl ingen större åsikt egentligen, du är lite av en random för mig även om jag lagt märke till dig. [crazy]

isola:

ta på mig med ditt tangentbord

Gillar dig. Du är vettig och allmänt bra person. Du är också haverist av rang, vilket är kul när du jiddrar med andra men skitdrygt när man försöker diskutera med dig för du vägrar ju verkligen att ha fel även när du har det. [crazy] Gillar dig fett mycket men undviker att diskutera saker med dig.

stereo total:

undrar

Du är cool och rolig. Nice att du flyttat till Skåneland. [y] Vi lär väl ses en hel del osv. Har inget direkt negativt att skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jah då, hur är jag??


   
SvaraCitera
time
 time

Hit me with jurr best shåt, fajjör awäj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Tycker också att du är ganska lik mig, känns lite som en yngre version av mig ibland.

Utveckla detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hit me with jurr best shåt, fajjör awäj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Jag gillar dig generellt. Du är cool, rolig och tycker bra grejer.

tack detsamma


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Du är cool och rolig. Nice att du flyttat till Skåneland. Vi lär väl ses en hel del osv. Har inget direkt negativt att skriva.

Tackar tackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hit me with jurr best shåt, fajjör awäj!


   
SvaraCitera