Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Dräparen om dig? [smile]


Ämnesstartare

är ganska snäll så kommer ej vara elak fast jo kanske ska vara ärlig iaf

ni vet hure går till pga massa liknande trådar

SHOOT!


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men orka gå mainstream. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yo


   
SvaraCitera

dräparen gillar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror dräparen tycker jag är snäll. Hoppas. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok skriv då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shoot! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är detta en epidemi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Men orka gå mainstream. [mad]

inget händer ju på UM [sad] liksom, fick för övrigt 3 varningspoäng av töntfärssås igår [cry]

tycker du är väldigt bra, fast vet inte riktigt vad jag ska svara på typ hamster-grejerna. minns även att du en gång för ett par år sedan när jag var typ 16 (kanske?) länkade läskiga bilder på tamponger till mig. det var ganska jobbigt, men så här i efterhand mest kul!

[cheers][cheers]

Liebestraum:

yo

har aldrig riktigt fattat dig [sad] fick någon anledning för mig att du och fisk är samma användare, samt att vi träffats IRL, men är osäker på båda.

Macktorsken:

dräparen gillar mig

alltså, saken är den att du är lite läskig pga du har sett mig irl två gånger men inte hälsat och jag har ingen aning hur du ser ut eller vem du är. men du har fin avatar.

Chibibbi:

[cute]

har för mig att du är liberal/höger, det är något av ett minus från min sida. dock skrev du ett fint inlägg till mig i någon forumlek (hur ser personen ovanför ut tråden typ) som jag tyckte var roligt, det är bra!

Zymbaline:

Tror dräparen tycker jag är snäll. Hoppas. [cute]

jaa, det är du absolut! dock nu när du är med i GU bör du dock akta dig för att bli en "självgod militant vegan utan självdistans som man irriterar sig sjukt mycket på" á la "den där blonda superdoucheiga killen som inte är reggad längre". uuusch! (nämner ej namn pga fick ju varningspoäng för personpåhopp precis [sad][sad])

men jo, du är bra!

Brk g:

ok skriv då

du är jättecool, dock coolare på "det andra forumet" (vet ej hur noga du är med anonymitet så skriver bara så). gillar dina teckningar jättemycket, dom är väldigt väldigt coola.

mediakatt:

Jag vet inte.

du har rolig dialekt, det är alltid ett plus. gillar både dig och din make.

Tamburinmannen:

Shoot! [cool]

Du är i stort sett alltid välkommen att konsumera alkohol med mig och/eller maxwinner, det säger en del [wink] bara å höra av'rej

lazertits:

Är detta en epidemi?

Ja! men sådant har ju um sett förut, typ "drömtjej" trådarna. har dock inte skapat en sådan på ett par åårs tid men hade jag gjort det hade jag av någon anledning haft "[] förnekar förintelsen" och "[] kan alla orden i dom ljuger" med på listan (sistnämnda är stulet av en f.d men jättefin um-kille, men hans tjej-lista var ca: bäst så det är säkert okej).

Men angående dig så är du ju lätt en av de roligare som skriver på forumet, men vet ej hur du är utanför men vet ju hur du ser ut och du ser väldigt fränig ut.

dock tog det jättelång tid för mig att fatta vem du var, lolololololol [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalachnikov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okkkk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är hon den där jenny idoufe bögjenn underlig osv


   
SvaraCitera