Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du borde ha gjorts?


Tvingad att skriva om hur han skulle ha hanterat det verbalt

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Ok så hora slyna slampa neger bög sär osv e ok? 

Detta var en diskussion på en retorikkurs om värdeladdade ord, inte ett tjafs på donken. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Detta var en diskussion på en retorikkurs om värdeladdade ord, inte ett tjafs på donken. 

Ah ok diskuterar nt me såna som sig leder endå ingenstans 


   
SvaraCitera

AIK FÖR HELVETE :

Ok så hora slyna slampa neger bög sär osv e ok? 

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Ah ok diskuterar nt me såna som sig leder endå ingenstans 

ok du får öva lite på andra så länge då


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

ok du får öva lite på andra så länge då

Nä men de alltså ok att gå fram t en stackars flykting o bah Hej neger då äre ok att kalla er slynor o slampor ni känner er lika nedvärderande då som (negrer) gör då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Nä men de alltså ok att gå fram t en stackars flykting o bah Hej neger då äre ok att kalla er slynor o slampor ni känner er lika nedvärderande då som (negrer) gör då

Jag förstod ingenting av det där. Vilka er? Jag har aldrig sagt att neger är okej att kalla någon, det jag skrivit, flera ggr. Är att detta skedde under en retorikkurs där man skulle diskutera värdeladdade ord. Hon hade en korkad åsikt ang ordet, ja. Men det är fullt tillåtet att ha korkade åsikter - och diskutera dem. Det var sedan ingen som blev kallad någonting där.  


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Jag förstod ingenting av det där. Vilka er? Jag har aldrig sagt att neger är okej att kalla någon, det jag skrivit, flera ggr. Är att detta skedde under en retorikkurs där man skulle diskutera värdeladdade ord. Hon hade en korkad åsikt ang ordet, ja. Men det är fullt tillåtet att ha korkade åsikter - och diskutera dem. Det var sedan ingen som blev kallad någonting där.

Jo men alltså ok t flykting hej neger slynor känner slampor då


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Jag förstod ingenting av det där. Vilka er? Jag har aldrig sagt att neger är okej att kalla någon, det jag skrivit, flera ggr. Är att detta skedde under en retorikkurs där man skulle diskutera värdeladdade ord. Hon hade en korkad åsikt ang ordet, ja. Men det är fullt tillåtet att ha korkade åsikter - och diskutera dem. Det var sedan ingen som blev kallad någonting där.  

Ja ok ja tkr att man ska få knulla 5 åringar men ja får ha korkade åsikter o även ytra dom utan att ngt händer 


   
SvaraCitera

AIK FÖR HELVETE :

Ja ok ja tkr att man ska få knulla 5 åringar men ja får ha korkade åsikter o även ytra dom utan att ngt händer 

Håll med tkr åsikter slynor slampor o ytra dom


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Utkastad och förbjuden från att plugga där igen

Samt utvisad ur landet.

AIK FÖR HELVETE :

Nä men de alltså ok att gå fram t en stackars flykting o bah Hej neger då äre ok att kalla er slynor o slampor ni känner er lika nedvärderande då som (negrer) gör då

Nu var det inte det hon gjorde utan det var en diskussion om värdeladdade ord. I en sådan diskussion hade negern kunnat använda ord som slynor och slampor som exempel.


   
SvaraCitera

AIK FÖR HELVETE :

Ok så hora slyna slampa neger bög sär osv e ok? 

Mm. 


   
SvaraCitera

AIK FÖR HELVETE :

Ja ok ja tkr att man ska få knulla 5 åringar men ja får ha korkade åsikter o även ytra dom utan att ngt händer 

Du får ju vara beredd på att ngt kanske händer, människor blir upprörda och reagerar oavsett vad regler säger. Eget ansvar. Jag tycker absolut du skall tillåtas yttra dina åsikter. 


   
SvaraCitera

Påföljden han fick känns rimlig imo


   
SvaraCitera

vonKissekatt: om man reagerar med våld, mot en kvinna dessutom.

SkeptiskTardigTrött


   
SvaraCitera