Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om den nya juryn?


NEMI:

http://www.nationell.nu/2011/03/11/alexander-bard-om-rasism-och-sverigede​mokrate...

Ja för den videon bekräftar ju att han sympatiserar med SD. Har du ens sett videon själv?


   
SvaraCitera

den nya juryun jör så att fler blir intresserade av idol


   
SvaraCitera

Buddah:

Ja för den videon bekräftar ju att han sympatiserar med SD. Har du ens sett videon själv?

Haha det hävdade jag verkligen inte. Jag bara länkade[bigsmile] Vad som däremot framgår att han definitivt inte är aktiv folkpartist idag (som någon här påstod) och heller inte verkar älska islam[wink]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bard#Politikibland vet jag vad jag snackar om

lol, nej, tydligen inte.


   
SvaraCitera

Jag tycker att Alexander Bards röst är så konstig [crazy]


   
SvaraCitera

NEMI:

Haha det hävdade jag verkligen inte. Jag bara länkade Vad som däremot framgår att han definitivt inte är aktiv folkpartist idag (som någon här påstod) och heller inte verkar älska islam

Ganska många som ogillar islam, och övriga religioner [wink]


   
SvaraCitera

JAG GILLAR BARD
oj skull inte capsa

alltså han kan vara lite hård och det kan pelle med men det är bara kul (synd om dom som blir sågade kanske men kul för mig)


   
SvaraCitera

Känner för att skjuta Pelle. Gillar dock Bard; han är hård, men han har oftast rätt och han är det av en anledning.

Tycker dock bästa om Laila.


   
SvaraCitera

Anders Bagge är ju lätt skönast. Han ser ifs ut som en skäggig bäbis, men är så jävla rolig annars.

Laila Bagge gillar jag 🙂 Hon har en skön stil med att säga vad hon tycker.

Bard är en skitstövel. Han avbryter folk och är väldigt cynisk enligt mig.

Pelle ser ut som ett fån när han sitter där med halvöppen mun, men han dömmer bra.

Kan fortfarande inte förstå hur dom kunde skicka iväg musikläraren som sjöng som en gud. Medans dom ger den där ryssen en biljett. Hoppas att han åker ut senare.


   
SvaraCitera

Buddah:

Ganska många som ogillar islam, och övriga religioner

Vet detta. Ogillar detta. Framför allt när personen i fråga själv är religiös. Antingen så ska man hata alla religioner överlag eller så är man själv religiös och accepterar att alla inte tillhör samma religion som en själv. Punkt.


   
SvaraCitera

Ibland undrar jag hur de tänker.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ibland

När.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

När.

När de skickar vidare och överväger att skicka vidare folk som i jämförelse med de andra sjunger som krattor, men skickar ut trubadurskan, till exempel.


   
SvaraCitera

Nachac:

trubadurskan

Hon, dreadstösen med tandställningen? Illa.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Hon, dreadstösen med tandställningen? Illa.

Nej, hon är kvar.


   
SvaraCitera