Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om din gymnasieskola?


Kimpas
Ämnesstartare

Är ni nöjd med din skola? varför/ varför inte?
Vad skulle du vilja förändra med skolan/ din utbildning på skolan?
Hur ser en perfekt gymnasieskola ut ifrån ditt perspektiv?

Berätta gärna!

Jag kan ju säga att jag är toppennöjd med min skola (Mikael Elias Teoretiska Gymnasium) [wink] och även om jag är supernöjd så finns det självklart saker att förändra till det bättre [cute] jag är sjukt missnöjd med ventilationen i skolan tex... men skolan "kan inte" göra något åt de [tired]
Jag läser NV och tycker iofs att skolan har lagt upp utbildningen, mycke plugg som sagt men utbildningen är det nog inget fel på, plus att lärarna är superbra [wink]
Jag tycker nästan att jag går i den perfekta skolan faktiskt [cute]


   
Citera

jag sökte till en ny METG skola som skulle öppnas men som inte öppnades för att för få sökte [cry]

min skola har väldigt nice lokaler

Image

annars är lärarna väldigt bra men jag känner rätt understimulerad och det är svårt att läsa till saker

festerna är också bra

Image

med andra ord är det lite mindre nödvändiga bäst 🙂


   
SvaraCitera

Den yppersta borgeliga sekten i hela Svearike.


   
SvaraCitera
Kimpas
Ämnesstartare

soimpolite:

festerna är också bra

Haha [bigcheers] toppen!


   
SvaraCitera

Kimpas:

Haha toppen!

var rätt ironiskt att av alla föreläsningar den dagen, bla björn ranelid, så var peter siepens ord när han strippade bäst [crazy] han är vettigare än vad man tror


   
SvaraCitera

soimpolite:

bla björn ranelid

[surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Tickstart:

[surprised]

han pratar sjukt snabbt och hade inte direkt ngt vettigt nytt att komma med plus att han var motsägelsefull


   
SvaraCitera

soimpolite:

han pratar sjukt snabbt och hade inte direkt ngt vettigt nytt att komma med plus att han var motsägelsefull

du kritiserar björn ranelid [crazy]


   
SvaraCitera

Den är... okej.
Lokalerna i den byggnaden jag mest håller till i är inget att hänga i granen.
Kvalitén på lärarna är väldigt varierande. Finns både riktigt bra, engagerade lärare och lärare som är väldigt dåliga på ett eller annat vis.


   
SvaraCitera

Tickstart:

du kritiserar björn ranelid

jag kritiserar den föreläsningen. har ärligt inte läst ngt av honom, han kanske är en bra författare osv.


   
SvaraCitera

soimpolite:

har ärligt inte läst ngt av honom, han kanske är en bra författare osv.

har väl inte jag heller, gillar hans "r" bara [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

har väl inte jag heller, gillar hans "r" bara

[crazy]

gillar och ogillar att han hela tiden pratar i metaforer lol


   
SvaraCitera

soimpolite:

gillar och ogillar att han hela tiden pratar i metaforer lol

varför får vi bara föreläsningar av före detta knarkare och aldrig kända författare? [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

varför får vi bara föreläsningar av före detta knarkare och aldrig kända författare?

vad läser du för utbildning? jag går bara 1an på gymnasiet lol. de flesta föreläsningar hålls av ngn skatteverksmänniska eller chef så den var undantag


   
SvaraCitera

soimpolite:

de flesta föreläsningar hålls av ngn skatteverksmänniska eller chef så den var undantag

Jag har ju slutat gymnasiet då osv, men vi hade några få föreläsare där och i värnplikten, pundare allihopa [shake] Ska börja universitet nu den 18e så fär väl se vilka missbruk som avhandlas då..

soimpolite:

jag går bara 1an på gymnasiet lol

.. Hej minsting [blush]


   
SvaraCitera