Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om invandring?


Ämnesstartare

Invandringen är en het potatis i dagens politik. Vad tycker du? 


   
Citera

Om man ökar invandringen är det lämpligt om personerna bor i mindre städer i Sverige. I storstäderna, framförallt Stockholm är bostadsmarknaden helt bannas. 


   
SvaraCitera

mrman:
Om man ökar invandringen är det lämpligt om personerna bor i mindre städer i Sverige. I storstäderna, framförallt Stockholm är bostadsmarknaden helt bannas. 

som om det inte redan är segregerat


   
SvaraCitera

Jag tycker att folk skall få röra sig som dom vill, jag förstår inte varför någon som råkar heta något exotiskt skulle ha mindre rätt att vara på en del av planeten som jag inte ens har skapat. 


   
SvaraCitera

Ja, jag tycker invandring är bra. Jag vill ju kunna invandra till andra länder också så det vore hypokrati att vara mot invandring antar jag.


   
SvaraCitera

KomIntePåNågotBraAnvändarnamn: Jag vill ha helt öppna gränser till Sverige

Och till alla andra länder också. 


   
SvaraCitera

amsi:

som om det inte redan är segregerat

Sedan är det brist på arbeten också. Högutbildade invandrare brukar inte få jobb i nivå med vad dom har utbildning för utan får nöja sig med "vanliga" arbeten.


   
SvaraCitera

mrman:

Sedan är det brist på arbeten också. Högutbildade invandrare brukar inte få jobb i nivå med vad dom har utbildning för utan får nöja sig med "vanliga" arbeten.

vilket är sjukt.


   
SvaraCitera

Hahah, att 28% vill ha helt öppna gränser säger väl en hel del om nivån här på ungdomar.se! Glatt skålande


   
SvaraCitera

NiklasW:
Hahah, att 28% vill ha helt öppna gränser säger väl en hel del om nivån här på ungdomar.se! Glatt skålande

det säger också en del om din läsförmåga


   
SvaraCitera

amsi:

det säger också en del om din läsförmåga

ursäkta?


   
SvaraCitera

image_268.jpg


   
SvaraCitera

Röstar blankt för jag känner mig osäker. Så kallade Sverigedemokrater och dylikt folk får mig dock att vilja öka invandringen.


   
SvaraCitera

Hahahahaha sant

Zodd:
Röstar blankt för jag känner mig osäker. Så kallade Sverigedemokrater och dylikt folk får mig dock att vilja öka invandringen.


   
SvaraCitera

Tycker alla ska få bo där de vill. Som Dazed så klokt påpekade, inte fan har jag mer rätt än någon annan att vara här. Inte jag som fått jorden att existera. Det fanns innan jag föddes och lär finnas efter jag dött! 


   
SvaraCitera