Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om massage?


Smilen
Ämnesstartare

Tycker du att det är skönt med massage och tycker du om hårda tag eller ska det vara mjukt?
Vad vet ni om massage och hur länge har människa lärt sig att massera? 

Jag tror massage är väldigt läkande och helande och att det är skönt framförallt. Njutbart.

Berätta om eran massage ni får.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker massage är så bra men har inte råd att gå och få proffsmassage varje vecka ju. Fast som jag brukar säga kan man ju ordna med det själv med verktyg. Det finns ju allt från massagepistol till massagefåtölj, fast där blir det svårt med slantarna igen. Har sett fåtöljer som kostar som bilar.

Men jag ska säga vad jag tänker här. Ger du massage får du massage. Det är så enkelt att bara bjuda en kompis på lite axelmassage. Om du inte får tillbaka på en gång behöver du inte tigga. Tror stenhårt på karma. Den massagen kommer tillbaka, jag lovar!


   
SvaraCitera

jätte skönt! Glad


   
SvaraCitera

Asså visst kan det vara skönt  med massage? ^^  jag hade nog föredragit hårda tag.. (eftersom jag gillar just hårda tag)? men sen beror det på vem det som masserar eller hur?

Sen Ja ,det  är mycket väl helande för både kropp och själHjärta 

Sen tror jag att man måste gått i nån kurs för att vara riktigt bra på att ge bra massage..  


   
SvaraCitera

Massage är skönt i synnerhet om det utförs av en tjej/kvinna som vet vad hon sysslar med och som inte är alltför hårdhänt/brutal.  Tumme ned  Mycket glad


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Bra koncept! 

Har lite autism:iga drag dock och gillar inte att bli berörd av främlingar


   
SvaraCitera

Smilen:
Berätta om eran massage ni får.

får ingen


   
SvaraCitera

underbart


   
SvaraCitera

bwoah


   
SvaraCitera
Lokes

Bwoah


   
SvaraCitera
oneday

youngvobb:

får ingen

Vill du ha massage 


   
SvaraCitera
Lokes

Sist gång jag fick riktig massage var en thai massage i thailand för några år sen och det gjorde ont och jag var uncomfy hela tiden för jag var basically naken o hade bränt mig av solen och massören ställde sig och gick med sina fötter på mina bak lår och det var väldigt konstigt


   
SvaraCitera
Lokes

Jag gillar inte när främmande människor tar på mig så vill hellre ha oprofessionell massage av folk jag står nära


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:
Jag gillar inte när främmande människor tar på mig så vill hellre ha oprofessionell massage av folk jag står nära

Inte ens på nacken


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

Inte ens på nacken

Är killig i nacken så naj


   
SvaraCitera