Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om mig?


Ämnesstartare

Någonting tycker ni.

Image


   
Citera

Ord räcker inte till för att förklara min kärlek och beundran till dig[blush]


   
SvaraCitera

Mycket


   
SvaraCitera

helt ok gillar dig men ibland kan du bli lite för mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ord räcker inte till för att förklara min kärlek och beundran till dig[blush]

det lät ju bara ironiskt :c

Fejlarn:

Mycket

berätta för mig, felarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

helt ok gillar dig men ibland kan du bli lite för mkt

du med puss


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

det lät ju bara ironiskt :c

Du vet​vad jag tycker ju!


   
SvaraCitera

Tycker väldigt mycket om dig, fast snackar sällan med dig i och för sig. :S Men gillar dig rent allmänt, kommer inte på nåt att klaga på i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du vet​vad jag tycker ju!

Image

God Konsument:

Tycker väldigt mycket om dig, fast snackar sällan med dig i och för sig. :S Men gillar dig rent allmänt, kommer inte på nåt att klaga på i alla fall.

det var snällt, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

vet inte riktigt. du verkar ganska skön. Såg nån tråd som du hade gjort där du spelat in när du sjöng på Youtube (om jag inte minns helt fel?[sad]) Det lät iaf väldigt bra, och så sjöng du låten "shoreline" tror jag, den gillar jag så jag gillar väl dig lite grann pga det.

Men du verkar gilla John Malkovich, vilket är lite osoft. han är slemig och obehaglig som fan! Sen fick jag för mig att du var ihop med nån äldre snubbe. usch

btw, rätta mig om jag har fel[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Men du verkar gilla John Malkovich, vilket är lite osoft. han är slemig och obehaglig som fan! Sen fick jag för mig att du var ihop med nån äldre snubbe. usc

har väl ingenting med mig att göra, om jag har varit ihop med någon äldre snubbe eller inte? om du tycker han är äcklig, så får det stå för dig osv.


   
SvaraCitera

Åh snigg bild! <3

Nu gillar jag dig bara för de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Åh snigg bild! <3

Nu gillar jag dig bara för de.

snygga tjejer


   
SvaraCitera

Hej BLODÅDRA...jag tycker att du är...en söt tjej...som är snäll...emot mobbing..och vill göra rätt...för sig..när det behövs, vilket jag uppskattar....hårt. En bra tjej..stå på dig:).


   
SvaraCitera