Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om mig?


BLODÅDRA:

har väl ingenting med mig att göra, om jag har varit ihop med någon äldre snubbe eller inte? om du tycker han är äcklig, så får det stå för dig osv.

om han var/är äcklig lr så vet jag inte. Ordet "ogillar" passar kanske inte här, men jag tkr det är lite skumt när två personer är ihop och det är väldigt stor åldersskillnad. Men jag vet inte alls hur det var med den saken, fick bara för mig att du var ihop med en väldigt mkt äldre kille, vilket iofs inte betyder något. Kärleken är blind som man säger!
Att jag tkr så är egentligen ganska enkelt. Tjejer i min egen ålder gillar äldre killar, vilket jag lackar lite på. Det är som att tjejerna ska verka vara så mogna osv, trots att dom i väldigt många fall absolut inte är det. måhända att dom gillar äldre killar för att dom är mera män liksom, men tanken på att tjejerna skulle vara för mogna för killar i samma ålder gör mig lite förbannad. när man är yngre stämmer det dock! brukar vara stor skillnad på exempelvis en kille och en tjej som är 15 år osv..


   
SvaraCitera

tycker du är konstig, men du har så många fina egenskaper att jag ej kan rada upp alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Tjejer i min egen ålder gillar äldre killar, vilket jag lackar lite på. Det är som att tjejerna ska verka vara så mogna osv, trots att dom i väldigt många fall absolut inte är det. måhända att dom gillar äldre killar för att dom är mera män liksom, men tanken på att tjejerna skulle vara

[rolleyes]

___Gumman__:

Hej BLODÅDRA...jag tycker att du är...en söt tjej...som är snäll...emot mobbing..och vill göra rätt...för sig..när det behövs, vilket jag uppskattar....hårt. En bra tjej..stå på dig:).

tack gumman_ det var snällt sagt!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

tycker du är konstig, men du har så många fina egenskaper att jag ej kan rada upp alla

vert du om sådana


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

vert du om sådana

jag antar det eftersom du är relativt omtyckt


   
SvaraCitera

Du är en av dem som jag gillar mer här på UM, vilket inte är så många. Så, ja, jag gillar dig, tycker att du är skön.


   
SvaraCitera

Vacker tjey.
För lite umgänge med mig dock. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

jag antar det eftersom du är relativt omtyckt

ahha kanske

passaro:

Du är en av dem som jag gillar mer här på UM, vilket inte är så många. Så, ja, jag gillar dig, tycker att du är skön.

du är också skön, passaro

mopsen:

Vacker tjey.
För lite umgänge med mig dock. [no-no]

ja, för lite sådant.


   
SvaraCitera

Röker för mycket.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

ahha kanske

[wink]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

ja, för lite sådant.

M! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Röker för mycket.

Alla människor gör någonting för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

M! [tard]

vad ska vi göra åt det tycker du?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

vad ska vi göra åt det tycker du?

Börja med att lägga till på bilddagboken. [crazy]


   
SvaraCitera