Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om mig?


Ämnesstartare

Hej alla fina ungdomar! Party

Som rubriken lyder så undrar jag helt enkelt vad ni tycker om mig.

Hur har jag framstått här på um?
Har jag varit elak eller gjort något fel?
Eller du kanske inte ens vet vem jag är? (som 99% inte vet dock)

Ja, fritt fram och skriva hur du har tolkat mig den ynkligt lilla tid jag varit registrerad här! 

/ Katarina


   
Citera

Av det jag har fått för bemötande från dig så har det bara vart gott bemötande och du verkar vara en kul person.
Dock så känner jag dig inte men du har inte vart otrevlig på något sätt om ens i närheten.

Dock så vore det kul att lära känna dig men om du inte vill så gör det självklart inget! Glad


   
SvaraCitera

Jag borde ju nästan veta vem du är eftersom du gjort 537 inlägg och skapat 17 trådar men eftersom jag själv varit borta från UM några år (hårddiskbyte mm) så har jag inte sett några inlägg från dig. 

Såg däremot dina fina katter.   Hjärta   Är det dina katter? Har själv ett helt gäng katter... är STOR kattälskare.   Glad

Ett tips i all välmening... var lite försiktig med att lägga ut ditt riktiga namn och bostadsort på nätet.  Blink

Lycka till på UM   Hjärta


   
SvaraCitera

Gillar din profilbild iallafall Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Du har för mig framstått som en kattlover.
Å de, de e najs Cool


   
SvaraCitera

Har bara fått ett positivt intryck av dig


   
SvaraCitera

Varför vill man ha bekräftelse på ett forum ? 


   
SvaraCitera
mynona

Det enda jag minns av dig är att du skrev i den där tråden som Fanta och Brkg valde ut avatarer till folk i... du stod före mig i kön, och sedan blev tråden inaktiv. 
Det är allt. 
Har ingen negativ uppfattning om dig alls dock, sött användarnamn


   
SvaraCitera

Lurifax69 kan du sluta vara elak mot folk. Ts lyssna inte på honom. Du är gullig och underbar. 🙂


   
SvaraCitera

du verkar väldigt trevlig :3


   
SvaraCitera

Vet inte vem du är tyvärr.


   
SvaraCitera