Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om värmen maj/juni 2018 - bra eller dåligt? [POLL]


Ämnesstartare

Att värmen slagit till i Sverige under maj och juni har väl knappast någon missat. Bränder rasar och tom skolorna har fått stänga p gr av för höga inomhustemperaturer. Men vad tycker du om värmen?

Btw, idag (lördag 2 juni) ska det springas Stockholm Maraton 4,2 mil, det kan bli en svettig upplevelse för löparna.  Mycket glad


   
Citera
time
 time

I vanliga fall skulle jag gilla det men inte i nuvarande tillstånd. Ska bila till kusten idag för att få lite svalka i alla fall!


   
SvaraCitera

Efter förra "sommaren" så tackar jag bara och tar emot, även om det egentligen är lite varmare än jag tycker är bekvämt, så det får hellre vara såhär än knappt orka över 15°C.

Runt 20-22°C tycker jag är lagom för det mesta. Ligger det närmare 30°C är det bad och Lisebergsbesök med flitigt åkande av Kållerado och FlumeRide som krävs för att jag ska njuta av värmen.


   
SvaraCitera
Cobrak

Då jag mentalt sett är en mänsklig isbjörn avskyr jag värme, har alltid gjort och kommer alltid göra. 10 grader är lagom för mig, 20 är okej, men inte mer. Tillsvidare kommer jag bo i min frys.


   
SvaraCitera
Haien

Cobrak:
Då jag mentalt sett är en mänsklig isbjörn avskyr jag värme, har alltid gjort och kommer alltid göra. 10 grader är lagom för mig, 20 är okej, men inte mer. Tillsvidare kommer jag bo i min frys.

Trodde du var en panda:(

OnT: Jobbigt med 25 grader med sol och uppåt, ca 20 är bra.


   
SvaraCitera

Njuter, tycker det är kanon härligt med den här värmen. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir fysiskt sjuk av temperaturer över typ 24 grader så det är ett helvete för mig 


   
SvaraCitera
Cobrak

Inte Jung:
Blir fysiskt sjuk av temperaturer över typ 24 grader så det är ett helvete för mig 

Relaterbart, min vän.


   
SvaraCitera
Cobrak

Haien:

Trodde du var en panda:(

OnT: Jobbigt med 25 grader med sol och uppåt, ca 20 är bra.

Är en blandning av en panda och en isbjörn Cool


   
SvaraCitera
Haien

Cobrak:

Är en blandning av en panda och en isbjörn Cool

Ispanda? Låter som nån sorts glass typ


   
SvaraCitera
Haien

ice-cream-cone-pandas-.jpg
Ispandor smakar säkert gott..


   
SvaraCitera
Cobrak

Haien:
ice-cream-cone-pandas-.jpg
Ispandor smakar säkert gott..

Jag vet ej hur jag ska tolka det där Oskyldig


   
SvaraCitera

oos.PNG


   
SvaraCitera
Cobrak

oli, inga snuskiga tankar här Icke! 
ta’t en isbit


   
SvaraCitera

you know me too well it seems.. Rodnar


   
SvaraCitera