Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om värmen maj/juni 2018 - bra eller dåligt? [POLL]


Cobrak

that might be the case yeah Cool


   
SvaraCitera

asså palla gnälla när d ändå snart är 9 grader å oktober igen. trevligt med sol för omväxlingens skull


   
SvaraCitera
Cobrak

trevligt med sol i egenskap av ljusare dagar ja, inte varmare dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda: asså palla gnälla när d ändå snart är 9 grader å oktober igen. trevligt med sol för omväxlingens skull

oktober är en bra månad


   
SvaraCitera

det enda bra med oktober är att man har den att se fram emot när det är 38.7grader i skuggan. men sen vips är den här å då levererar oktober fan aldrig. 


   
SvaraCitera

alla månader är fan sämst på sitt egna sätt ändå


   
SvaraCitera
Cobrak

oktober bjuder på mysig höststämning 😉

.. autocorrect ville att det skulle stå höststädning, så fan heller att man längtar till det


   
SvaraCitera
Haien

Cobrak:

Jag vet ej hur jag ska tolka det där Oskyldig

Rodnar


   
SvaraCitera
Berit

Nää Min kanin fick värmeslag så jsg var tvungen att ta in henne, kan inte ta ptomenader som jag o vovven vill, jag får intw ha shorts på arbete/skolan o lastbilarna har kass ac. Hade svettdroppar på benen wtf


   
SvaraCitera

Finns både + och minus. Hunden kan inte gå mer än 15 minuter typ innan hon lägger sig ner och kippar efter andan. 

Dock får man ju fin bränna här i Götet. Cool


   
SvaraCitera
Haien

Solbränna har inget med värme att göra..


   
SvaraCitera
Smilen

Värmen är härlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det viktigaste när det är så här hett är att man dricker mycket... helst osötad vätska typ vanligt vatten. Detta gäller även våra fyrfotade vänner. Här är en bild på en av mina fem katter. Glad

Större bild

01-1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På tisdag ska det som varmast bli 16 grader här, ska bli skönt med en paus 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

34 grader i skuggan igår söndag 15 juli i Sthlm låter ju varmt men rekordet i Sverige är 38 grader uppmätt 1933 i Ulltuna (Uppland) och i Målilla (Småland) 1947 så än så länge inga rekord.  Mycket glad

Kanske inget som alla miljönissar vill höra som skyller alla höga temprekord på människans miljöpåverkan. Skadeglädje


   
SvaraCitera