Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker dvärgkastarn/iddqd om dig?


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Du får svara på mitt inlägg i din tråd också!

Jaa såklart att jag ska! Men nu behöver jag en paus, skriver ju nästan noveller till alla känns det som [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker du om mig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.............


   
SvaraCitera
time
 time

Ja hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wöööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jaa såklart att jag ska! Men nu behöver jag en paus, skriver ju nästan noveller till alla känns det som .

Aha, snällt av dig att svara så uttömmande. Känner mig nästan lite dum som bara skriver typ en rad åt alla.

ennie:

vad tycker du om mig då

Du är en sån skön oldie som man bara måste gilla. Vill minnas att du var med på den första UM-träffen jag gick på, det var kul.

Maxwinner:

.............

Du registrerade dig ungefär samtidigt som jag reggade mig första gången men vi har inte haft så mycket kontakt. Du verkar dock vara en rätt skön lirare.

timeisrunningout:

Ja hej

Lite som med maxwinner där, tror vi har hängt på olika delar av forumet. Men utifrån det jag vet så tycker jag du verkar rätt skön du med.

passaro:

Wöööö

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Du är en skön jävel, även om du numera lyfter mer kettlebells än skivstång. Ska fan försöka vara i stan nästa gång du har fest hos dig så vi kan svinga bägare.
Dessutom har du vett nog att inte bråka en massa om politik, det respekterar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ni är jävligt konstiga bägge två, i alla fall på UM. Men ni är ok ändå.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Aha, snällt av dig att svara så uttömmande. Känner mig nästan lite dum som bara skriver typ en rad åt alla.

Jo fast nä, såå mycket är det kanske inte. Beror ju på hur bra man känner personen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Du är lite svår att få grepp om för du skriver fan aldrig något seriöst, men du verkar vara en stabil herre.

hahaha true, vette fan om jag är stabil men ibland så eeeeheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja

Du är medlem i genusmaffian, men du känns ändå som en trevlig tös. Du verkar ha det lite jobbigt ibland. Hoppas allt löser sig för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag ändå håller på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Du är medlem i genusmaffian, men du känns ändå som en trevlig tös. Du verkar ha det lite jobbigt ibland. Hoppas allt löser sig för dig.

tack

jag är trevlig när jag känner för det


   
SvaraCitera
Paseo

detta kmr bli hårt men jag e härdad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

När jag ändå håller på.

Du är en rätt kufisk typ, men ändå rätt ok. Gillar att bråka med isola tror jag. Tycker ni borde diskutera snällt istället. Brukade tidigare ragga (eller "bara prata") på allt med bröst men det verkar som du växt ifrån det.

amsi:

jag är trevlig när jag känner för det

Som sig bör.


   
SvaraCitera