Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Fasiken om dig? egentligen??


Ämnesstartare

24/7:

Ja å 

Negativa saker:
Jag blir frustrerad och ledsen över att du mår dåligt. Ibland känns det som att du ger upp alldeles för lätt, vilket gör mig typ.. arg pga brytt mig om dig lite ända sedan vi skrev lite PM för väldigt längesedan, vilket du kanske inte minns. Vill fan ba ta tag i dig och dra upp dig (om du ligger i sängen) och ba få dig att göra något som gör dig glad. Vill tvinga dig att göra saker nästan. Vilket är fel utav mig. Ogillade verkligen att du bara slutade svara på PM för längesedan.. haha. Jag var/är nog rätt tråkig.

(jag vet inte vad de är som du mår dåligt över.. så jag ber om ursäkt ifall ja lät hård)

Tror ej vi skulle kunna ha en riktig vänskap heller, för ja dricker inte vin. Rodnar nä men vi klickar nog inte riktigt på de sättet tror jag. Men ja "känner" dig inte så väl ändå.

Positiva saker:
Du har varit snäll mot mig. Alltid så himla trevlig. Full som fan är du oxo.. rätt roligt lol.
Det känns som att du har ett stort hjärta och bryr dig om andra. Du försöker GE GE GE och det "älskar" jag med dig, att du GER till andra. Alltså du försöker få andra att må bra. Man vill krama om dig när man ser dig.

Ville smiska dig på rumpan .. tänkte på de på träffen asså, fan. Hjärta

Allmänt
Har inte så mycket att säga.. hm. Jag hoppas att du verkligen lyckas få dig själv att må bra. Att du hittar något som ger dig glädje. Du liksom.. du har ju kommit rätt långt känns det som även om du mår dåligt.

Vill så extremt gärna att du ska må bra. Fan vad jag vill det..

mm.. hm.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Du blandar definitivt ihop mig med någon annan i fråga om det negativa, men i övrigt: väl skrivet! Jag hoppas förstås också att fobin försvinner, hur orealistiskt det än känns i nuläget.

Okej men då var det löst Glad då har jag bara en positiv uppfattning av dig. Jag kan verkligen förstå hur jobbigt det är då jag också tampats med det rejält sedan högstadiet. Började släppa tackvare UM träffar osv. Men det känns som att jag ej haft lika svår socialfobi som dig. Men jag förstår.. massa kramar Hjärta

Jag hoppas ni förstår att jag inte riktigt vet vad jag håller på med. Jag är inte så bra på det här.. men jag försöker.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok skriv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Du kan få skriva vad du tycker om mig Fasiken

Negativa saker:
Fy fan vad jag hatade att de kändes som att jag pratade med en robot i början. Det kändes som att du skrev  efter en manual eller guidebok nä du snackade med mig. Du kändes extremt stel och .. som en robot.

Hatar verkligen att du använder dig utav HEN .. lol. Ogillade att du drog igång konstiga diskussioner i forumet med mig och andra ibland när "vi" mest bara var oseriösa och det kändes som att du missförstod. <-- blev irriterad pga att du missförstod och trodde det var seriöst ibland. Men ah.. trött nu

HATAR VERKLIGEN ATT DU ALLTID HAR LÄXOR FY FAN I HELVETA AGANGNASG

Vet faktiskt inte om vi skulle kunna vara vänner i verkligheten. Men jag skulle behöva någon som dig.. som får mig att utvecklas.

Positiva saker:
Helt grym på få mig att tänka annorlunda och på ett bättre sätt. Bär med mig vissa saker du sagt nu när jag mår bra.

OCH de viktigaste nästan, pga mina hårda ord ovan. Du förändrades mer och mer desto mer vi snackade. Och när vi börja snacka på Skype fick jag en så mycket finare bild utav dig. Du var mysig o rätt rolig.  Kändes som att du släppte ..den här rollen du har på um.

Jag tror att jag bara fick en viss syn på dig och därför kändes det som att du var en robot i början. Men nu.. gillar dig skarpt. Du fan helt djävla grym!

Finns nästan inga ord på hur djävla bra du varit för mig.

Du känns mycket mer avslappnad med mig nu och det gillar jag verkligen. Skrattade då du berättade om.. den där grejjen för nå 1-3 veckor sedan. De kändes inte som nått du skulle göra .. men blev fan glad.

Och .. du är nog den enda ja snackat om med om hon som.. gick bort. Och du var så himla bra på att få mig att inte känna skuldkänslor och må dåligt över det.

Allmänt:

Vill att du ska använda dig mer utav smilies asså. Vill att du ska känna som en gladare människa. Men du har verkligen förändras .. tycker jag. Mycket positivt.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

ok skriv!

Negativa saker:

Ogillar när du ordbajsar (eller hur man nu säger) för jag fattar inte ett djävla dugg. Du använder så djävla konstiga ord ibland.

HATAR DÅ DU GÅR IN I EN DISKUSSION OCH ANVÄNDER CP ORD.
Fan använd simpla ord.. man blir lyckligare utav enkla ord som man hört och använt sig utav hela sitt liv. Dom har mer värde och man tar åt sig mer, så känner jag. Och man förstår mer oxo.

Ogillar att du ibland känns.. jag får inge grepp om dig.

Tror inte att vi skulle kunna vara vänner i verkligheten. Men ibland.. eller ah, rätt ofta skulle jag vilja vara det.

Positiva saker:

"Älskar" fan mycket med dig. Du är så himla duktig på så mycket. Du verkar även väldig klok. Du har inspirerat mig rätt ofta. Speciellt då du visade vad du ritat.. då satt jag i nå vecka eller två och försökte rita jag med. Gick inte så bra. Men du inspirerar mig.

Din musiksmak är grym. 

BLEV SÅ FÖRVÅNAD ÖVER ATT DU VAR SÅ EXTREMT SNYGG UTAN GLASÖGON!!!!!!!!!!!! Det var värsta superman - clark kent scenario. Du är inte ful med glasögon, du är grymt söt då.

Gillar att du är vänlig mot mig och verkar tycka gott om mig. 

Gillade de lilla jag hann se utav dig då vi träffades för första gången.

(det känns som att jag ej kan ge en bra bedömning just nu pga ramlar snart ur stolen)

Allmänt

Skulle vilja vara med dig och se dig göra det du.. gör. Vill liksom.. skulle vilja vara din vän på riktigt och göra saker. Men jag vet att det är långsökt.

just nu tänker jag att ja skulle vilja se dig naken och ja blev helt WTF VAD TÄNKER JAG PÅ?? Så du får bli sista jag bedömer ikväll.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns så mycket jag missat nu. Jag gav t.ex. inte framtidskon en rättvis bedömning. Jag känner att jag kom igång mer och mer för varje person jag "bedömde". Och jag är extremt trött och då blir jag extremt flummig i mina tankar. Skulle t.ex. inte vilja se Hbt naken..

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hit it boy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

hit it boy!

Glad ja blir över att du är online (:

Negativa saker:
svårt.. har inte riktigt sett dig så mycket. Du larvar dig.. du pratar mycket om pengar o dylikt. Ogillar att de känns så djävla oseriöst av dig och det är inte ditt riktiga jag, känns det som.

Minns att jag ogillade en diskusson du hade om pengar, uppväxt osv i tiny. Minns inte exakt vad det var ni snackade om. Men tyckte djävligt illa om dig just då.

Tror att vi ej skulle fungera som vänner irl. Kanske bekanta.. typ på fyllan, tror vi skulle kunna ha de grymt roligt tillsammans på fyllan.

Positiva saker:
Vi har ju inte riktigt snackat så mycket. Men vet att du är snygg och har sett dig i cam Hjärta du har/hade en riktigt vacker tjej (kekeoxo) vet inte om ni är tillsammans så skrev "hade". Hoppas du ej tar det som att ja jinxar osså vaknar du upp singel. Ledsen

Nä men jag gillar dig som fan eftersom du varit så grymt snäll med mig, både du o kekeoxo. Du försökte få mig att ragga på den  där kassörskan jag alltid gick till. Hjärta

Vet inte så mycket mer om dig. Har inte riktigt sett dina förmågor och egenskaper, t.ex. klok, ambitiös osv.. jag vet fan inte.

Du känns väldigt oseriös fast på ett skönt sätt, det gillar jag.

Men du har verkligen var schysst mot mig och vi satt några gånger i chatten och snackade. Djävligt trevlig. Gillar dig som fan faktiskt. fan du .. du har varit väldigt "gullig" mot mig. Du har fått mig att gilla mig själv ännu mer och fått mig att må bra när vi snackat sent om kvällarna. Vet ej om du minns de dock.

Allmänt:

Skulle vilja umgås med dig nån gång. Vill dra ut på stan med dig och se hur du festar, om du e lika bra som mig likxom BlinkRodnar

Är dock rädd för att du fått en viss bild om hur jag är irl och kanske skulle bli besviken när du träffar mig och ser min "irl personlighet". jag är den jag är över internet.. bara att jag håller tillbaka så mycket irl pga.. rädsla osv.

fan blev ju mer om än dig. lol.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah du är så söt.

Jo pengar är viktigt för mig även om varken min familj eller jag är rika. Det sticker troligtvis i de flestas ögon här då jag är tvärtemot de flesta ideologiskt. Jag avskyr "hen"-fenomenet och den tillhörande genus, avskyr feminister, avskyr (V), avskyr SD:are osv. Eftersom jag alltid säger vad jag tycker så är jag van vid att bli illa omtyckt överallt. 

Jag och Hiba är tillsammans! Tycker du har varit supertrevlig själv därför har jag varit trevlig tillbaka Blink


   
SvaraCitera
penja

Rodnarah okej 


   
SvaraCitera
Paseo

Ah ge mig fasiken söten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schabba eheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RodnarBe gentle! 


   
SvaraCitera
höna

Vill också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvivlar på att du har någon uppfattning om mig... LedsenRodnar


   
SvaraCitera