Aviseringar
Rensa alla

vad tycker fingerprints om dig?


Ämnesstartare

hakar väl på den här återkommande trendjäveln då.


   
Citera
Ämnesstartare

Hej jag vill veta!


   
SvaraCitera

Har suttit och väntat på din sån här tråd! I flera dagar nu. Så låt höra


   
SvaraCitera
Lounge

kom an då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shoot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu vill jag veta sanningen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hej jag vill veta!

jag tycker du verkar som en jättehärlig människa, humoristisk och snäll. Jag hoppas att vi kommer få tävla om de där nedrans groggarna någon dag så att du slutar vara arg på mig för det [wink] Vi får se till att boka ply som bartender någon dag tycker jag

El Guaje:

Har suttit och väntat på din sån här tråd! I flera dagar nu. Så låt höra

haha förstod det, gjorde den här tråden för din skulle fattar du väl!
Lilla Fredrik, vet nästan inte vad jag ska säga. Men jag kan säga att på Stockholmsträffen i Tanto och även vid Fridas födelsedagsfest så var det roligaste resan hem. Jag skrattade på riktigt så att jag hade magvärk och jag ville bara att ni skulle sluta vara så oslagbart roliga så att min mage slutade smärta men samtidigt så ville jag att ni skulle fortsätta för det var ju så förbannat roligt!
Du är rolig och underbar att umgås med och framförallt en väldigt snäll och rar individ och jag tycker att du ska påminna dig själv om detta ibland, jag tror du behöver det.

Lounge:

kom an då

Annapanna, dig tyckte jag om från start! Haha du och jag, flummusik, sång och skratt! Du kan ju även läsa min inledning till guajes beskrivning för det handlar ju faktiskt om dig också! När vi var på Grönan och Harry B i somras så kände jag förvånansvärt snabbt att jag skulle komma väldigt bra överens med dig, och det händer mig väldigt, väldigt sällan, speciellt med tjejer. Blir glad varje gång jag vet att du ska till en träff och när jag ska träffa dig så längtar jag!

Fem av fem toasters!

Ganon:

Shoot

Först så hade jag bara hört om dig från andra och det var blandade saker som sades men kort och gott så hade du gjort ett väldigt starkt intryck på de flesta um:arna, alla gamlingar visste vem du var.
Så när du kom och återreggade så var jag lite rädd för dig och hade respekt för dig. Sen efter ett tag upptäckte jag att du kanske inte är så läskig trots allt.
Nu har ju jag knappt pratat med dig men det verkar som att du är lite kräsen med människor men är väldigt väldigt trevlig och rolig gentemot de du tycker om!


   
SvaraCitera
time
 time

Hit me with your best shot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räknar inte med mycket men kör på!


   
SvaraCitera
mynona

Jag tror säkert att hon har fått något intryck, så vi låter henne svara på den frågan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hei


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Nu vill jag veta sanningen

Någonstans så vet ju jag att du bara menar väl i det mesta du gör, du verkar vara en väldigt snäll kille. Men jag kan tycka att du är lite "på" ibland, inte enbart på mig själv. Men som sagt, jag tror det är ganska omedvetet. Tror helt enkelt bara du vill vara med och skaffa nya vänner, och kanske mer än vänner verkar det som. Men så är väl alla, på olika nivåer.
Så mycket har vi ju tyvär inte pratat att jag kan säga så mycket mer men du verkar vara en väldigt smart kille och teknikintresserad och jag hoppas du fortfarande vill köpa min skruttiga iphone sen när den ger upp ;D Du kan till och med få den. haha

timeisrunningout:

Hit me with your best shot!

Hade du frågat innan den första tantoträffen i somras så hade jag inte vetat vad jag skulle säga annat än söt och trevlig. Efter att ha träffat dig (även om vi inte utbytte många ord med varandra) så vet jag vilken charmknutte du är, även fast jag inte hade träffat dig innan så blev jag glad när du kom. Alla blev glada, det märktes på ropen när du anlände och det smittade av sig!

Du verkar även vara en väldigt modig människa och jag ser så otroligt mycket upp till dig efter tråden du gjorde innan du skulle till psykologen och efter råden du gav mig. Varje gång jag ser ditt namn här på Um undrar jag hur allt går för dig och håller en mental tumme eller två för att allt går bra!

nubbie:

Räknar inte med mycket men kör på!

Vet inte varför men till en början blandade jag ihop dig med Amsi. Nu vet jag ju att ni är väldigt olika, men det var väl ung ålder och det sockersöta som ni båda har gemensamt.
Du verkar vara en glad och mysig tjej och lite blyg, men vem är inte det? Du verkar vara intresserad av djur (speciellt hundar) och har för mig att du även har hund(ar), en husky? eller är jag ute och cyklar nu? I alla fall så är ett intresse för djur något jag värdesätter och uppskattar i en människa eftersom att det är så stort intresse hos mig själv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar en paus nu, får huvudvärk haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte säga nåt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Du behöver inte säga nåt

okej!


   
SvaraCitera