Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker iddqd om dig?


24/7
 24/7

Boop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest för att öka din arbetsbörda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goder kväll, unge man!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaa. Tror att du kanske har en lite mer hm, heltäckande bild över mig nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:
q9fqn7m

MEN HAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

MEN HAHAHAHAHA

Skrattade själv åt den pga den ser ju inte alls ut som en blyg varelse utan som en läskig varelse


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:

Skrattade själv åt den pga den ser ju inte alls ut som en blyg varelse utan som en läskig varelse

HAHAHA JAAA, HOPPAS DEN SOM HAR GJORT BILDEN ÄR STOLT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

HAHAHA JAAA, HOPPAS DEN SOM HAR GJORT BILDEN ÄR STOLT

Verkligen. Man borde kanske rama in den pga blir glad av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bröööl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla skit-UM jag hade skrivit jättelångt svar här men så bara buggade skiten sig. Tänker slå dessa utvecklare André snackar om hela tiden. 

honolulu:
shoot

Känner dig inte så bra som jag skulle vilja, men jag tycker du verkar vara en väldigt trevlig person. Ball också, skriver kul saker osv.

Nachac:
'Kejrå.

Tycker ofta du ger ett ganska pretentiöst intryck. Chilla lite fan, bara för att man har en hjärna behöver man inte visa den hela tiden. Lite som med könsorgan. Ibland överraskar du dock. Huvudintrycket är positivt. 

höna:
C====3

Du är skoj som fan. Gillar dina knäppa inlägg och gifar och grejer. Det är dock skandal att vi inte ölat mer än en gång. Får göra något åt detta.

isola:
q9fqn7m

Näst efter mormor är du min favorittant. Du är snäll och omtänksam och jag tycker det är kul att se när du lägger vikt vid saker som de flesta (dvs jag) inte ens märker, som det där med Lady Dahmers tvålanvändning. Ibland är du lite väl rabiat när du diskuterar vissa frågor, men det får man väl vara antar jag. Hur som helst, du är bra som fan och jag gillar dig. Räknar med att bli bjuden på saftkalas någon gång snart. 

Nea:
Hej.

Chabba bruden! Det intryck jag fått av dig är att du är en väldigt vänlig person. Jag tycker visserligen att du har fel rätt ofta i diskussioner, fast å andra sidan är det bra att du är med och diskuterar och använder skallen istället för att bara låta intellektet dö som många i din ålder verkar göra. Ibland verkar du lite blyg och känslig (tänker på din reaktion på den där videon med killen som hatade skolan) men det kanske går över med åldern. 

Fingerprints:
Spännande!

Uppskattar din typ gladhet och sprallighet eller nåt. Det är kul att läsa dina inlägg. Även här är det synd att vi inte druckit ihop mer än en gång, framför allt eftersom jag inte lyckats lura i dig någon äckelgrogg. Men det kommer. 

elverpigen:
MIG OCKSÅ

Du är en jävligt ball brud. Gillar det du tillför forumet och är glad över att du inte var borta så länge. Du har en skön personlighet och bra humor, sånt gillas. 

City mormor:
tycker du något om mig

Känner inte dig så bra heller men utifrån det jag vet tycker jag att du verkar vara en härlig typ. Har för mig att du bor söderut, så om jag lyckas styra upp någon träff där någon gång så får du komma på den. 

MissAnox:
Låt höra

Jag gillar inte riktigt ditt sätt att diskutera. I övrigt verkar du dock rätt okej. 

turtle:
väntar

Du är en väldigt trevlig dam. Snäll och allmänt go. Kan inte komma ihåg att du blivit direkt ovän med någon på forumet så jag antar att du inte är någon aktivt konfliktsökande person och det är ju bra. Vill minnas att jag hälsade på dig någon gång på en träff när jag var väldigt full fast annars tror jag inte vi träffats. Får försöka styra upp detta på någon träff snart så jag kan tipsa om lite mer bra öl. 

24/7:
Boop

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Partypinglan nr 1 ju! Du är en härlig tjej som bidrar med en allmänt positiv stämning med dina inlägg, antar att det lite är poängen också. Tycker det är kul med flytten och räknar med att nog kommer bli en del härliga krogrundor i sommar. 

amsi:
mm.

Tycker du är ganska vettig för din ålder. Väldigt trevlig också. Gillar även din lite småsjuka humor, den är kul.

dazed:
Mest för att öka din arbetsbörda.

Jomen tack hörru, det behövdes verkligen! Tror jag skrev ungefär samma sak senast. Du är en rätt klok ung herre med fräsiga intressen och bra musiksmak. Det är viktigt. Något som är ännu viktigare är att vi tar en öl eller femton någon gång snart. 

Chibibbi:
Goder kväll, unge man!

Som jag skrev i metaltråden så trodde jag först att du var betydligt äldre än vad du var. Det är inte ofta man ser folk i din ålder med din intellektuella mognad och det ger som sagt lite hopp för framtiden. Ska bli kul att se vad du gör framöver, om det blir filosofistudier eller någon annat ballt. Sen så har du jävligt bra musiksmak, så du får se till att hänga med på någon spelning eller festival någon gång!

nubbie:
Jaaa. Tror att du kanske har en lite mer hm, heltäckande bild över mig nu. 

Japp, tycker fan det. Precis som med chib trodde jag att du var äldre först. Tycker du är en väldigt trevlig och klok ung dam med härlig humor. Sen så är det kul att se någon i din ålder vara intresserad av hantverk och andra tuffa grejer. På det viset är du lite som en kvinnlig dazed, så jag räknar med att ta några öl med dig med när du har åldern inne.

df rqp:
okej

Hade som sagt inte så bra koll på dig förr i tiden men nu känner jag att jag har fått bättre grepp om dig. Du är en förbannat kul typ som oftast brukar komma med vettiga idéer och synpunkter, även om du ibland hamnar i debatter som jag kan tycka är lite onödiga. Kul även att du gillar thrash, det hade jag faktiskt inte förväntat mig. 

Ganon:
Tja

Du är en jävligt skön snubbe när du väl vill det. Tyvärr verkar det inte som att du vill det särskilt ofta. Tror du skulle må bra av att fokusera mer på att själv lösa dina problem istället för att skylla på alla andra. Har varit i liknande situationer själv så jag har lite koll. Men som sagt, du är kul när du vill. Lyckas jag dra ihop en skåneträff i sommar så får du se till att dyka upp och berätta fler kul anekdoter. 

KSENIA:

MEN HAHAHAHAHA

DU FÅR ETT OMDÖME FAST DU INTE BETT OM DET: WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Zodd:
bröööl

Hail and kill! Dig känner jag inte heller så bra men du är rätt kul. Kör hårt för fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Rawr

Du är en björn. Jag är en björn. Vi kan vara björnbröder. 


   
SvaraCitera