Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig?


Ämnesstartare

vd tycker jag mo t dig


   
Citera
Ämnesstartare

ja vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först... Bearbeta svenskan, för det andra om du menar "Vad tycker jag om dig", så skiter jag fullständigt i vad du tycker om mig, ta det absolut inte personligt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, vad tycker du mo t mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

ja vad?

du verkar snäll och ganska normal (enligt min bedömningsgrund), normal som i vettig i kontrast till alla neurotypiska mongon där ute. gillar att du vågar visa dig så väl speciell/självsäker som "svag" (typ) här på forumet och håller inte med dem som tycker att du enbart ska framstå som mystisk bara för att upprätthålla nån slags skev attraktionskraft... är dock inte vidare insatt i dina nischer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Hmm.

du bryr dig om att skriva korrekt och det är förstås en övervägande positiv egenskap. i övrigt vet jag inte så mycket om dig... du är relationsanarkist? jag förstår inte riktigt hur man lyckas vara det (inte i längden i alla fall), men det låter som en ganska befriande grej

Brk g:

okej

det brukar vara ganska svårt att kommunicera med dig utan att få prestationsångest eftersom du framstår som en väldigt medveten (klok) person, men jag har förstått att jag till viss del borde slopa denna inställning för att göra oss båda rättvisa inför framtida interaktioner... tycker att du är bra, helt enkelt

sen är det skoj att jag har känt till dig sen tiden på superplay.se

teensoundman:

Först... Bearbeta svenskan, för det andra om du menar "Vad tycker jag om dig", så skiter jag fullständigt i vad du tycker om mig, ta det absolut inte personligt! [smile]

hur är det med din slutledningsförmåga egentligen

debepe:

ja, vad tycker du mo t mig?

snäll, intelligent och fin. bra musiksmak också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyck om mig. [blush]


   
SvaraCitera

har aldrig sett dig förut, men kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det steroeo talat sa men okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det steroeo talat sa men okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

har aldrig sett dig förut, men kör på

mopsen:

det steroeo talat sa men okej

schism

Lazarus:

borde slopa denna inställning för att göra oss båda rättvisa inför framtida interaktioner...

ja.

Lazarus:

tycker att du är bra, helt enkelt

DETSAMMA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte så mycket höra vad du tycker om mig utan mer vad du hette förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shoot..


   
SvaraCitera