Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig? (ej för känsliga)


Kudhos

Ok.            


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: slå mig elr vad det var man sa

du är fortfarande ung och därmed "ofärdig" som person (inte för att man egentligen någonsin bör blir färdig med sin utveckling) men som tonåring är det fortfarande mycket som inte har fallit på plats, mycket naivitet. Från början tänkte jag att du var en osäker ung person som hade för vana att "skydda sig" genom att vara "dryg" och "avvisande" (om man inte satsar kan man inte förlora) men har ändrat uppfattning till att tänka att du genuint är en person som tycker att rätt ska vara rätt och du är inte rädd för att stå för det vem du än blir ovän med. känns som att det är en blandning av dessa saker men ändå inte, du kan med fördel vara hård men också mjuk, bägge av rätt anledningar. många kan inte det. livet är väldigt kaotiskt och det är mycket att reda ut men jag tror att du kommer bli en väldigt bra person, du är intelligent. 

Fantastiskt: SKRIV OM MIG MEDANS DU HAR FEELING

haha vad ska jag egentligen säga? du är extremt bra på att förstå och din personlighet är härlig..bror... hade du varit mindre härlig och intelligent hade du haft det fett, nu är vi båda istället ungefär lika förvirrade men det känns som att du blivit mer öppen för att "pröva dig fram" (lol wtf?) sedan vi först pratade. du drar många skämt för att om man skämtar notoriskt behöver man aldrig vara allvarlig och se saker i vitögat. "försöker man inte kan man inte förlora" jag delar detta "problem"(kan vara ett problem beroende på i hur hög grad man gömmer sig bakom humor) med dig som i grunden har med osäkerhet att göra.  avslutningsvis vill jag säga att det finns enormt mycket potential i din taniga lekamen så se till att uträtta skit!!1 (behöver också bli tillsagd att uträtta skit)

ply: äntligen.

jadu ply...

vi har känt varandra otroligt länge och som du nog vet så har jag förändrats en hel del under denna period vilket har lett till att vi växt ihop och isär och ihop och isär ett par gånger, hur det blir i framtiden känns svårt att svara på då det blir mer och mer fokus på "sin egen skit"(dvs om du inte skulle till uppsala?) även du har förändrats i stadig takt, från småcynisk och naiv till ultracynisk och icke naiv :$ våra åsikter och inställningar till andra människor skiljer sig till stor del men jag är inte säker på om inte din är bättre än min, jag är väldigt förvirrad och det vore skönt att inte vara det(känns som att du inte är förvirrad iaf) du gillar inte att ha fel (haha vem gör det..) eller "bli dumförklarad" vilket gör att jag känner att det är svårt att ha en ordentlig diskussion med dig numera, jag är såklart skyldig i viss grad till samma synd samt att jag har för vana att bli oerhört frank när jag diskuterar med människor som står mig nära, jag glömmer liksom helt av den sociala aspekten och angriper bara frågan(i princip, speciellt när jag blir upprörd så kan jag vara hänsynslös) men öh nog om mig.. att vara cynisk är delvis en svaghet men också en styrka, du låter liksom inget bara hända, det är your way eller the highway (skyldig till samma även om jag upplever att jag ofta är bättre på att "vara trevlig" och ignorera eventuella idiotiska saker medan du är mer kall, som tidigare nämnt vet jag inte riktigt vad som är bäst.)

jag skulle säga att du är lite dålig på att tolka människor.. eller förstå dem? det finns iaf en stor misantropi hos dig men du kontrar det med att bry dig väldigt mycket om de som står dig nära. hmm tror det var allt

OM NÅGON UNDRAR ÖVER NÅGONTING ELLER VILL HA NÅGONTING MER UTFÖRLIGT FÖRKLARAT SÅ ÄR DET BARA ATT SÄGA TILL! DET GÅR ATT FRÅGA VAD SOM HELST SÅ SVARAR JAG EFTER BÄSTA FÖRMÅGA.


   
SvaraCitera

Vafan skall du avregga igen.


   
SvaraCitera

mobbaren: haha

TACK det va fint.

känns som jag måste skriva en analys om dig nu..
men sen kom jag på att jag har ju inte gjort nån sånhär tråd.. så jag behöver ej Cool

Att inte uträtta skit på grund av psyke är typ det mest frustrerande i livet. Men om man "hang in there" så kanske nån spärr lossnar och man blir kanye..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller du kanske vet för lite...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Ja? 🙂

jag vet inte så mycket om dig men du verkar vara en ganska typisk ung tjej, varmhjärtad och instinktivt undergiven, kanske tar du din integritet på lite för litet allvar? påminner lite om mig själv som ung heh.. jag skulle gärna se att du tuffade till dig lite och ställde till med mer när du känner att någon trampar dig på tårna. det är jättebra att vara så snäll som du är men inte om det går ut över dig själv

materialarn: Får jag va med?

vet i princip ingenting om dig förutom att du verkar vara en bra grabb

loquor: amen kör då

det känns som att du inte riktigt vet var du är på väg eller vad du gör och varför, det känns som att ytan och fasaden är väldigt väldigt viktig för dig medan "det som faktiskt sker" inte är lika betydelsefullt. du är väl dock "precis som man ska vara" i dagens samhälle mer eller mindre, du upplever ju världen osv så vitt jag vet och verkar ha ett mycket bättre liv än mig. alltså poängen är att jag upplever dig som förvirrad och att mycket av det du gör gör du för att "det här är ju något man ska göra, visst?" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
 Kör.

du har hängt här länge och alltid varit osäker så vitt jag kan minnas vilket du fortfarande är så vitt jag uppfattat det, du verkar inte veta riktigt vad du vill här i livet förutom att få närhet vilket du försöker få genom att vara snäll osv, det känns som att du kan kompromissa med många av dina åsikter och värderingar för att vara andra till lags, jag tror att du behöver bli mer bekväm i dig själv och det du gör, varför vill du att folk på um ska gilla dig? varför vill du att folk irl ska gilla dig? 

reben:
m e helt okänslig

vi har ju pratat mycket så du vet väl redan mer eller mindre vad jag tycker, du har skyddsmurar och du skjuter ner andra emellanåt för att skydda dig själv o så men egentligen är du mkt snäll. sen kan jag inte säga att jag förstår dig särskilt bra eg men det är väl det här jag tror mig förstå.. du är fett öppen i största allmänhet på gott och ont(det jag skrev innan) men måste säga att jag tycker att det är mest bra.

Kronotomi:
ah visst

du är jävligt bra, dåligt att världen är dålig... om jag ska komma på någon kritik så har jag en känsla(mm inte mkt att gå på) att du kanske förlorar dig i tankar av ett visst slag när du är i ett visst slags humör relativt oberoende av hur verkligheten egentligen ser ut. jag gillar dig mkt och jag har stor respekt för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem är du? :s har vi träffats irl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vf inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren:

jag vet inte så mycket om dig men du verkar vara en ganska typisk ung tjej, varmhjärtad och instinktivt undergiven, kanske tar du din integritet på lite för litet allvar? påminner lite om mig själv som ung heh.. jag skulle gärna se att du tuffade till dig lite och ställde till med mer när du känner att någon trampar dig på tårna. det är jättebra att vara så snäll som du är men inte om det går ut över dig själv

Tack, ska tänka på det


   
SvaraCitera

Jag vill veta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv om du tänker skriva snälla saker annars vill ja nt veta. mvh


   
SvaraCitera