Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig? Space-edition


Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Tumme upp

Du är eftertänksam och seriös. Du har höga krav på digsjälv, men kan också vara riktigt avslappnad och lekfull när tillfälle ges för det. Du kan både vara viljestark och ödmjuk på ditt eget speciella sätt. Du berikar mitt liv bara genom vetskapen om att du finns. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skrev i min så jag skriver i din. hit me!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan så glömde jag att jag får uppfattningen av att du har haft dåliga erfarenheter som du verkar ha lärt dig av. Exempelvis en sak jag minns dig säga till någon är att man kan skaffa nya positiva minnen. Jag tänker mig att du där relaterar till saker från ditt liv och så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
count me in!!!

Jag tycker du är normal. Du är schysst också. Rodnar *high five*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
hej Gråter

Verkar vara ängslig och så. Du har lite social fobi men är snäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
körrrrrrrrrrr

Du är opportunistisk, harmlös men ändå lite jobbig. Exempelvis hur du relaterat dig med Knegaren tänker jag på nu. Mitt förtroende för dig sprack lite där och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Varsågod!

Jag är "neutral" till dig. Det känns som du kan säga massor med saker utan att berätta något som man lägger på minnet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Får jag va med? 

Ja? Men jag vet inget förutom att du är 17 årig emo kille som ceka hade haft sex med om hon inte känner sig vuxnare nu. Galen 


   
SvaraCitera

do me Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Ja? Men jag vet inget förutom att du är 17 årig emo kille som ceka hade haft sex med om hon inte känner sig vuxnare nu. Galen 

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
skjut.

Kämpa på broder! Hjärta


   
SvaraCitera

go'head


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Du är eftertänksam och seriös. Du har höga krav på digsjälv, men kan också vara riktigt avslappnad och lekfull när tillfälle ges för det. Du kan både vara viljestark och ödmjuk på ditt eget speciella sätt. Du berikar mitt liv bara genom vetskapen om att du finns. Rodnar

RodnarRodnarRodnarHjärta
Vi får hänga i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok men var snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:
Sedan så glömde jag att jag får uppfattningen av att du har haft dåliga erfarenheter som du verkar ha lärt dig av. Exempelvis en sak jag minns dig säga till någon är att man kan skaffa nya positiva minnen. Jag tänker mig att du där relaterar till saker från ditt liv och så. 

Känner mig rätt förskonad från hemskheter, även om jag kan vara känslig. Om vi tänker på samma sak menade jag nog att man lätt kan bli förlamad av dåliga erfarenheter vilket hindrar en från att hitta de positiva delarna.


   
SvaraCitera