Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om er? (mm föll för grupptrycket igen)


Ämnesstartare

Skriv så svarar jag nog. Ska vara ärlig men ändå inte krossande.


   
Citera

skriv


   
SvaraCitera
reben

ok tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

speak the truth.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

أنا


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wöö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
skriv

Du har bra åsikter och känner ej att du behöver uppfylla ngt tramsigt machoideal. Det tycker jag är bra. Det är mindre bra när du bara skriver hej på fb och sedan ignorerar en när man svarar dockArg
Det vore kul att träffa dig och Penja (och Badja)någon gång !

siceps :
okej 

Du är stundtals ganska lillgammal och verkar ha väldiga krav på dig själv. Var försiktig och försök slappna av, du behöver inte anstränga dig så hårt!

Fasiken:
hej Gråter

Du är sådär sötunderlig att man bara både vill ruska om dig och "aww"-a dig.  Vet inte om det är ngt du gör medvetet eller inte.

reben:
ok tack

Du verkar rätt tjurig på um men förhoppningsvis är du inte det irl. Du är trevlig ibland dock.

den.fete:
speak the truth.

Du kan ge bra råd men du följer dem aldrig själv utan är en av våra mest självömkande och uppmärksamhetssökande medlemmar in da umfamily. Ibland verkar det dock som om du har självdistans och driver lite med dig själv och det är en mkt bra grej.

Zodd:
أنا

Våra åsikter går isär när det gäller jämlikhet och humanitet för djur men du verkar ha en snygg kropp och i övrigt vara rätt trevlig.


   
SvaraCitera

bedömdbedömbedöm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm va tycker du 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv om mig 

du får krossa 

om du kan men du kan inte hahahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Wö.

Jag gillar dig! Du verkar så lugn och ha bra åsikter trots din ringa ålder. Kan dock inte låta bli att undra vad du ser i herrr mörknäs men det kanske bara är jag som missat någonting andra sett.

space:
Wöö

Du har dina svårigheter och är därför lätt att driva med och så ska det inte vara. Jag vet att jag ibland varit en av dem som tröttnat på hur det ibland går lite trögt att diskutera med dig och det ber jag om ursäkt för då du känns väldigt snäll och mjuk och inte alls förtjänt av en sådan behandling. Du verkar ha bra åsikter ang jämlikhet också.


   
SvaraCitera