Aviseringar
Rensa alla

vad tycker Jr. HBT om dig


Ämnesstartare

nu svarar jag på det, välkommen att skriva i tråden. det är först till kvarn som gäller och ingen återköpsrätt.


   
Citera
Ämnesstartare

Tyck till om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyck inte till om mig vad du än gör

ha ha skoja det är ju det tråden är till för så det vore ju lite märkligt om man skrev så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Tyck till om mig.

du är söt och snäll tror jag men du är inte godtrogen. du verkar lite skygg och har en tendens att gömma dig bakom väl valda jargonger (gullig pojkflicka) men jag tror du har en moralisk kompass och en självständighet i vardande.

Isotop:

ha ha skoja det är ju det tråden är till för så det vore ju lite märkligt om man skrev så 🙂

du är väldigt klok för din ålder. du tar lätt på saker men är ändå allvarlig och har större respekt för livet än de flesta. sen så har du fett bra språksinne också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yo


   
SvaraCitera
mynona

Det får du svara på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lite rädd men kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nååå?


   
SvaraCitera
kook
 kook

komigen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

ey

känner inte dig så bra men du gillar bukowski, det är ett plus eftersom han är en av dom bästa författarna. du har även ett roligt sätt att prata och skiter i många konventioner som hämmar folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

du är söt och snäll tror jag men du är inte godtrogen. du verkar lite skygg och har en tendens att gömma dig bakom väl valda jargonger (gullig pojkflicka) men jag tror du har en moralisk kompass och en självständighet i vardande.

Oooo, detta var intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plywood:

Yo

du har tänkt mycket och skadat dig själv genom det men ändå fortsatt. jag sympatiserar ofta med det du skriver & säger.

mynona:

Det får du svara på.

jättetrevlig och saklig är du i diskussioner. du anstränger dig för att ta in motpartens argument och du verkar drivas av en vilja att förstå världen mer än att befästa din egen position. ibland kan du vara överdrivet inställsam så att man misstänker en agenda.

g*nus:

Är lite rädd men kör på.

en riktig eldsjäl men inte påträngande och enerverande. mycket välutvecklad vokabulär och konceptuell arsenal med tanke på att du är 16 eller något.

ainos:

Nååå?

du verkar ha konstruerat en roll åt dig själv som välvillig och empatisk person som inte riktigt behöver intelligens. ett avståndstagande från alltför intrikata eller abstrakta saker. men ibland visar du ändå att du är analytisk.

kook:

komigen

jag tror att du är ganska svår att lära känna men väldigt lojal. även: hård men rättvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och här också, antar jag.


   
SvaraCitera
mynona

Jr. HBT:

jättetrevlig och saklig är du i diskussioner. du anstränger dig för att ta in motpartens argument och du verkar drivas av en vilja att förstå världen mer än att befästa din egen position.

Det låter ju bra. Tack.

Jr. HBT:

ibland kan du vara överdrivet inställsam så att man misstänker en agenda.

Jaså. Skulle jag ha möjlighet att genomdriva en eventuell agenda tror du?


   
SvaraCitera