Aviseringar
Rensa alla

vad tycker killar är attraktivt på tjejer?


Ämnesstartare

Vad attraheras ni killar av när det gäller tjejer. Nu vill jag helst undvika 14 åringar som skriver "boobs hihihi" eller "röv hahaa" Seriösa svar! Vi har diskuterat detta lite i skolan men vill gärna veta lite mer. 

Sen undrar jag också hur ni killar visar att ni är intresserade? 


   
Citera
reben

vadå diskuterat på lektionen elr


   
SvaraCitera

är jag intresserad av någon försöker jag prata och skratta extra mycket med den, alfagrabbarna däremot spänner väl bara musklerna och spottar er mellan benen så vitt jag förstått det.

jag gillar sådana där tights med spejsade mönster och färger osv.. hawt..men i övrigt: röv hahaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vadå diskuterat på lektionen elr

nej bara allmänt 🙂


   
SvaraCitera

tänder mest på personlighet. gillar kvinnor som svär, spottar, snusar, röker, dricker, och accepterar mig för den idioten jag är. intelligent, snäll osv. en snygg röv är nog det enda jag riktigt uppskattar eller medveten tänker på när det kommer till det fysiska.. och ett fint leende. allt annat spelar ingen särskilt stor roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
är jag intresserad av någon försöker jag prata och skratta extra mycket med den, alfagrabbarna däremot spänner väl bara musklerna och spottar er mellan benen så vitt jag förstått det.

jag gillar sådana där tights med spejsade mönster och färger osv.. hawt..men i övrigt: röv hahaa

hahaha "spottar er mellan benen" hur gammal är du?


   
SvaraCitera

midnightmemories: hahaha "spottar er mellan benen" hur gammal är du?

vrför undrar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ren nyfikenhet 🙂


   
SvaraCitera

midnightmemories: ren nyfikenhet 🙂

det kan vara livsfarligt vet du väl..


   
SvaraCitera

om man är katt


   
SvaraCitera

Tyvärr så är jag ganska ytlig. En snygg vältränad kropp + snyggt ansikte + skön stil går jag igång på. Sen om tjejen har en personlighet som jag gillar kan mam utveckla en lite djupare relation...  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
om man är katt

det visste jag inte. tur att jag inte är någon katt då. annars hade jag ju varit livrädd... 


   
SvaraCitera

midnightmemories: det visste jag inte. tur att jag inte är någon katt då. annars hade jag ju varit livrädd...

okej skönt för dig


   
SvaraCitera

Kvinnans förhållande till ölhävartävlingar


   
SvaraCitera