Aviseringar
Rensa alla

vad tycker lotusen om er?


Ämnesstartare

Ja. Har sjukt tråkigt,kommer dessutom ha lite dötid att slå ihjäl,nu när ridningen börjar och det blir ännu mer bussresor. Så kör,kör kör!


   
Citera
Ämnesetiketter

Oh, Lotus!!!!! Roll the dice! You and me forever!?


   
SvaraCitera

kör? :p


   
SvaraCitera

Trick or treat, smell my feet, and give me something to eat! (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Oh, Lotus!!!!! Roll the dice! You and me forever!?

Gasoline, hm.. Jo jag tycker om dig, du har, som jag nämnt roliga och intressanta pollar, fast jag tycker du är en aning slajmig,fast på ett aning charmerande sätt, tycker du är schysst, och att det är synd att du inte var yngre eller jag äldre, för just nu känns det som om vi inte har nått gemensamt direkt, och det är ju synd, för det vore kul att lära känna dig.


   
SvaraCitera

hej.


   
SvaraCitera
mynona

ja, vad


   
SvaraCitera

ok skirv


   
SvaraCitera

'Kej.


   
SvaraCitera

hej Gråter


   
SvaraCitera
reben

                              .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
kör? :p

Minns att jag i början tyckte du hade otroligt lågt självförtroende, och dessutom vart både irriterad på att du insåg att du faktiskt ser bra ut plus att jag tyckte synd om dig för att du klagade på att inte ha nån partner, som om att man inte kan vara lycklig utan. Nu på senare tid tycker jag det verkar som om du har fått bättre självförtroende, och det är bra. Jag tycker även du verkar schysst även om jag knappt känner dig.

Diamond:
Trick or treat, smell my feet, and give me something to eat! (:

Diamond, jag tycker du är en helcool tjej. Du är verkligen ett bra tillskott till Um, och jag skulle gärna lära känna dig bättre. Jag tycker du verkar så snäll och mysig och du tillhör skaran som står högt upp på min "vill träffa"lista. Jag känner dig tyvärr inte särskilt bra,men du känns som en sån man kan ha skitkul med!


   
SvaraCitera

Lotus Elise:
Diamond, jag tycker du är en helcool tjej. Du är verkligen ett bra tillskott till Um, och jag skulle gärna lära känna dig bättre. Jag tycker du verkar så snäll och mysig och du tillhör skaran som står högt upp på min "vill träffa"lista. Jag känner dig tyvärr inte särskilt bra,men du känns som en sån man kan ha skitkul med!

Aw! Du ska få veta en liten hemlighet av mig via pm, lova att inte säga 😉


   
SvaraCitera

Ok  


   
SvaraCitera

puuuusssss <3


   
SvaraCitera