Aviseringar
Rensa alla

vad tycker lotusen om er?


Diamond:

Aw! Du ska få veta en liten hemlighet av mig via pm, lova att inte säga 😉

jag veeeeet BlinkHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Aw! Du ska få veta en liten hemlighet av mig via pm, lova att inte säga ;)LLovar!!!Blink


   
SvaraCitera

shatter:

jag veeeeet BlinkHjärta

Ja vet att du vet och du får inte heller säga nåt xD <3 :*


   
SvaraCitera

Jag vill gärna veta! 😀


   
SvaraCitera

Diamond:

Ja vet att du vet och du får inte heller säga nåt xD <3 :*

Vet jag också? Skeptisk Blink


   
SvaraCitera

Kör Elise :3


   
SvaraCitera

Zerafina:

Vet jag också? Skeptisk Blink

Ja det gör du hihi :)))


   
SvaraCitera

Diamond:

Ja det gör du hihi :))) vare roligt att plugga med mozart btw?

Nä inte alls! Har presentation på tisdag och har inte gjort ett skit 🙁


   
SvaraCitera

berete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psychoex:
hej.

Du är för mig en ny person, jag har säkert lagt märke till dig innan men det är senaste veckan som jag verkligen lagt märke till dig! Du är väldigt fin,och otroligt duktig på att skriva. Jag vill verkligen lära känna dig bättre. Och om du vill får du gärna återkomma om ett tag då jag lärt känna dig bättre!

mynona:
ja, vad

I början tyckte jag du var, hm, otäck är fel ord. Men du kändes så, avlägsen mystisk, och så smart. Du stog verkligen ut. Nu har det gått ett drygt halvår sedan jag reggade mig, och bilden av dig har bara blivit lite klarare. Jag har kommit fram till att vi är av helt olika virke du och jag, men jag ser upp till dig. Hoppas att jag en dag ska kunna vara en lika skicklig debattör som du!

mpt:hv:
ok skirv

Dig har jag svårt att få grepp om. Vem är du egentligen? Du är så, så svår att få tag i. Jag har nog aldrig direkt pratat med dig, men har läst dina inlägg och du verkar förnuftig. Du är också lite av mynona virke. Jag vet knappt nått om dig. Och detta gör dig höljd i dunkel. 

Nachac:
'Kej.

Hm, Ditt första riktiga intryck på mig var när jag hörde din röst i "endast prat ingen text" tråden. Tänkte då ut ett utseende till dig,när jag sedan såg en bild på dig fick jag en minichock, du såg ju inte alls ut så som jag hade tänkt mig. Detta störde mig ett tag.
Jag kan ju också säga att jag inte känner dig väll. Vi skriver sällan i samma trådar och vi har nog aldrig fört en dialog. Men min inställning till dig är positiv, och jag hoppas jag kan lära känna dig bättre.

Fasiken:
hej Gråter

Du fascinerande mig redan från början och du verkar som en sån härlig människa. Allt du skriver är gulligt och jag kan finna mig själv sitta och läsa i din tråd "fasiken" bara för att det är så kul att läsa det du skriver. Du är verkligen nån som skiljer sig från mängden och det hoppas jag du vet!

             

reben:
                              .

Jag är osäker på vad jag tycker om dig. Ena stunden bryr jag mig inte alls andra stunden gillar jag dig. Du är väll en av de få jag är neutral mot på riktigt. Du och jag verkar inte ha nått gemensamt, men det kan ju också bero på att vi inte känner varandra, alls. 

Agahnim:
Ok  

För att vara helt ärlig vet jag inget om dig,din avatar påminner mig dock om Dando. Men jag skulle gärna vilja veta mer. Mitt råd är att du återkommer om ett tag, då jag kunnat skaffa mig en åsikt!

shatter:
puuuusssss <3

Du är en helgrym tjej,och du verkar så sjukt kul! Jag skulle verkligen vilja träffa dig, du verkar vara en sån jag skulle komma så bra överens med. Du är dessutom jätte vacker, och jag gillar att du vågar bjuda på dig själv! Jag tycker du är trevligt och har aldrig sett dig bete dig illa mot nån annan,  och det är ju grymt!


   
SvaraCitera

Lotus Elise: Hm, Ditt första riktiga intryck på mig var när jag hörde din röst i "endast prat ingen text" tråden. Tänkte då ut ett utseende till dig,när jag sedan såg en bild på dig fick jag en minichock, du såg ju inte alls ut så som jag hade tänkt mig.

Haha, ledsen att göra dig besviken.


   
SvaraCitera

säg då


   
SvaraCitera
mynona

Lotus Elise: I början tyckte jag du var, hm, otäck är fel ord. Men du kändes så, avlägsen mystisk, och så smart. Du stog verkligen ut. Nu har det gått ett drygt halvår sedan jag reggade mig, och bilden av dig har bara blivit lite klarare. Jag har kommit fram till att vi är av helt olika virke du och jag, men jag ser upp till dig. Hoppas att jag en dag ska kunna vara en lika skicklig debattör som du!

jaså. många andra har sagt samma sak här, som siceps i början. fattar inte varför. visst är jag smart men det är ju en småsak som jag gör utan ansträngning, och debatterar gör jag per automatik och utan att anstränga mig heller :/ Tycker aldrig jag anstränger mig eller når upp till min potential i något sammanhang, det är bara slarvigt hafs alltihop. Ja har också uppfattat att vi är olika. det var snällt och fint sagt, tack för det


   
SvaraCitera

Mmmh? 🙂

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Jag vill gärna veta! 😀

Du verkar så genomsnäll, du är kul, och rolig. Tycker därimot att det är tråkigt att det skiljer så pass många år som det faktiskt gör, för det känns som att man inte har så mycket att prata om då. Iaf, du är jätte snäll, trevlig och rolig. Skulle verkligen vilja träffa dig. Hm.. Kanske ska till ungdomsgården du jobbar på bara för att?Blink

Zerafina: Kör Elise :3

Du är en jätte fin tjej. Du är också den på um som är närmast min ålder, och det är skönt att jag inte kommer vara den enda som sitter nästa år och stressar över gymnasiet. Du är superhärlig och du står också högt på listan över personer jag verkligen vill träffa. Jag vill gärna lära känna dig ännu bättre, och det hoppas jag att jag gör!


honolulu:
berete

Vet inte så mycket om dig. Har Aldrig pratat med dig, och vi hänger oftast inte i samma trådar känns det som. Men jag skulle gärna lära känna dig bättre. Ge det lite tid, och jag tror jag kommer veta mer om dig.

terrormat:
säg då

Jag känner egentligen knappt dig. Men jag vet att du bodde några år i Australien, vilket är min dröm. Jag tycker också mycket om dina spacepants och av det jag läst av dina inlägg så verkar du som en kul och vettig tjej! Tycker det är kul att du hittat en sån helgrym kille som du verkar ha, och jag hoppas det håller!


   
SvaraCitera