Aviseringar
Rensa alla

vad tycker lotusen om er?


Kudhos

Lotus Elise:
Kudhos, ja. Jag gillar dig. Väldigt mycket, du verkar sjukt kul, och laid back, tror att du är en sån person som skulle kunna få mig att skratta så mycket att jag är dubbelvikt. 
Jag har gillat dig från början, även fast vi inte pratat Särskilt mycket. Tycker det är grymt att vi har samma drömbil. Men jag menar, vem vill inte glida runt i en Lotus Elise?! Iaf, du gillas mycket, och jag tycker du verkar som en sjukt kul person. Hoppas vi kan träffas på typ um träff eller nåt nån gång.

Kul! Snela ord! Hoppas det blir att ses på någon träff!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
kör på

Vem är du? Är du en omreggad umare? Eller en ny umare? Detta stör mig, väldigt mycket! 
Iaf, det jag sett och bildat uppfattning om är att du verkar trevlig och rolig, du är vad jag förstått en som gillar att hänga i devise debattrådar, fast jag kan ju ha fel. Jag är nog väldigt neutral mot dig då jag inte hunnit fatta en uppfattning än.

ply:
hm                         

Vad jag förstått är du en gammal omtyckt umare som rätt nyligen kommit tillbaka till Um. Vi har tyvärr nästan aldrig pratat men du verkar som en jätte mysig tjej, jag gilar dig, du verkar snäll vettig och står upp för dina tankar och åsikter, vilket är grymt! 


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Vem är du? Är du en omreggad umare? Eller en ny umare? Detta stör mig, väldigt mycket! 
Iaf, det jag sett och bildat uppfattning om är att du verkar trevlig och rolig, du är vad jag förstått en som gillar att hänga i devise debattrådar, fast jag kan ju ha fel. Jag är nog väldigt neutral mot dig då jag inte hunnit fatta en uppfattning än.

jag är ny. Glad


   
SvaraCitera

Bror?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Bror?

Tjena, nu ska vi se här. Hm, i början verkade du verkligen som en riktig duchbag. Och jag tyckte du var det, och du var verkligen otroligt irriterande. Men nu när du kommit tillbaka så tycker jag att du har bättrat dig. Du är ödmjuk, och visar mer hänsyn. 
Jag tycker att du inte ska ta det så hårt efter åsikter och saker du skrev förut som är det många dömmer på. 
Jag tycker iaf att det är stor skillnad på hur du var och hur du är nu. En förändring till det bättre!


   
SvaraCitera

Ja... Vad tycks om mig egentligen? :S


   
SvaraCitera

Lotus Elise: Ja. Har sjukt tråkigt,kommer dessutom ha lite dötid att slå ihjäl,nu när ridningen börjar och det blir ännu mer bussresor. Så kör,kör kör!

Köör! Det lilla du vet om mig haha


   
SvaraCitera

Lotus Elise:
Ja. Har sjukt tråkigt,kommer dessutom ha lite dötid att slå ihjäl,nu när ridningen börjar och det blir ännu mer bussresor. Så kör,kör kör!

Ja det kan man ju undra 🙂 vad tycker du om mig, bra dåligt, dåligt eller bra? eller kanske inget av det utan någonstans emellan två univerum...


   
SvaraCitera

ok brate


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Ja... Vad tycks om mig egentligen? :S

jadu, dig vet jag inte så mycket om, och har därför väldigt lite att basera mitt tycke på, men det jag sett verkar positivt. du verkar som en kul peron, mysig och snäll, även om du inte är särskilt aktiv i forumet. jag kan tyvärr inte säga så mucket då jag känner att jag inte känner dig överhuvudtaget.

Johansson:

Köör! Det lilla du vet om mig haha

hej hej! Hm, du verkar som en trevlig kille även om du är en aning douchig. du är annars snäll och trevlig verkar det som, och dessutom en ny perosn här på sidan, vilket alltid är kul. jag hoppas du kommer trivas här.

trevlig-snubbe:

Ja det kan man ju undra 🙂 vad tycker du om mig, bra dåligt, dåligt eller bra? eller kanske inget av det utan någonstans emellan två univerum...

hej hej, jag gillar dig, tycker ditt användarnamn sammanfattar det jag vill säag väldigt bra, du verkar som en trevlig kille, och du är också ny, vilket är kul. Jag kan tyvärr inte säga så jätte mycket då jag inte direkt kunnat bilda mig en riktig uppfattning.


   
SvaraCitera

siceps :
ok brate

hon har redan skrivit om dig?


   
SvaraCitera

Zodd:

hon har redan skrivit om dig?

oj


   
SvaraCitera

HAHA förlåt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
HAHA förlåt 

det är lungt!Glad


   
SvaraCitera

Lotus Elise: hej hej! Hm, du verkar som en trevlig kille även om du är en aning douchig. du är annars snäll och trevlig verkar det som, och dessutom en ny perosn här på sidan, vilket alltid är kul. jag hoppas du kommer trivas här.

Douchig hur då? Bara om de där om knubbiga brudar som diskuterades med Stekarn?
Jodåå jag är trevlig helt klart! Men vadåååå, är ju mitt tredje år här på sidan! Blink


   
SvaraCitera