Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni?


Ämnesstartare

Jo jag är en sån där tjej som blir jätte romantisk och mysig när jag tittar på ''tjej filmer'' och jag kramade om min kille och berätta hur mycket jag älskar honom och så och han kramade jätte mysigt tillbaka [blush] sen så sa jag nått som...jag vill att vi ska bli ett med varan [blush] han tittade på mig jätte sött och kom närmare mitt ansikte och han började kyssa mig [blush] sen så gjorde han så att han ville hångla trodde jag....så jag öppnade munnen han kom in med hans tunga och våra tungor röde varandra sen så helt plösligt så vet inte jag med han tog ett djupt ande tag som inte jag märkte först sen så blåste han in all luft in i min mun...sen så skrattade han och gick sen i väg till datorn....
Vad tycker ni om detta?
Varför gjorde han så?[shake]

seriösa svar tack ..


   
Citera

Suri:

Varför gjorde han så

Ingen aning.

Han tyckte de va lame de som ni höll på meeed han ville wooooop drooop dam didididam


   
SvaraCitera

Suri:

Vad tycker ni om detta?

Han är en pojke, och du förstår dig inte på hans humor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

hans humor.

Ja men jag fattar inte för jag brukar aldrig göra så när han är jätte seris mot mig [cry] för han tar det hårt då så jag undrar om han tror att det är nån skillnad med mig ? jag tog det hårt faktiskt för jag öppnade mitt hjärta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHA [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha


   
SvaraCitera

DUN DUN DUUUUUUUNNN, mystiken tätnar!

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Han är en pojke, och du förstår dig inte på hans humor.

Gröna lampa är bra och vis, lyssna på henne. Ja.

För övrigt att blåsa i tjejers näsor eller munnar hårt när man ska till o mysa är dyngkul. ^^


   
SvaraCitera

Suri:

Ja men jag fattar inte för jag brukar aldrig göra så när han är jätte seris mot mig för han tar det hårt då så jag undrar om han tror att det är nån skillnad med mig ? jag tog det hårt faktiskt för jag öppnade mitt hjärta

Vad väntar du dig när du säger sådana lama saker? Skyll dig själv. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

sådana lama saker

kanske för att vi båda säger sånt? [shake] Han har ju sakt tex Vi ska inte knulla vi ska älska, jag kommer inte släppa dig för du är ljuset i mitt liv 🙂[love][love][blush] Jag tycker det är jätte gulligt nr killar vågar att vara så [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAH. Egd[blush][blush]


   
SvaraCitera

hahahahahahaahha somebody got ägd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

HAHAHAHAHA [bigsmile][bigsmile]

Oväntad:

hahahaha

mjölk:

HAHHAHA

Vincenco:

hahaha

Michee:

HAHAHAHAHAHAH.

puckoboll:

hahahahahahaahha


   
SvaraCitera

Rap i munnen... MUMS!


   
SvaraCitera