Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni??


Ämnesstartare

jag har gjort en alldeles egen låt, och kan dessutom sjunga , ba så ni vet det. sen så vill jag fråga om det är pinsamt om jag ska sjunga låten för min kille, vi har varit tillsammans nu i ett 1 år, vad tycker nii?? :$

75185_175813762428911_100000008659782_647066_7725251_n (1).jpg


   
Citera
Åtta

Beror lite på. Om du har skrivit en låt och sjunger den inför din kille för att få höra hans åsikt om den så är det väl inte speciellt pinsamt. Om du däremot skrivit den till honom och ska sjunga den för honom så är det brutalt pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om den är bra blir det inte pinsamt
blir väl inte pinsamt annars heller egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

blir väl inte pinsamt annars heller egentligen

johooo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

johooo!

varför [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför

om hon sjunger den och tror hon kan sjunga och han ska säga vad han tycker kan det ju bli lite pinsamt fast man känner varandra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

om hon sjunger den och tror hon kan sjunga och han ska säga vad han tycker kan det ju bli lite pinsamt fast man känner varandra!

jaaaa kanske, men då kan man ju bara skratta bort det så är det inte pinsamt längre [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaaaa kanske, men då kan man ju bara skratta bort det så är det inte pinsamt längre

SANTSANT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah, varför bild?!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bambi Turburble:

Hahahah, varför bild?!!

Det undrade jag också.

OT: Beror sig på om du finner det pinsamt att sjunga inför din pojkvän eller ej. Rätt omöjligt att svara på från mitt perspektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det e lite tråkigt om jag ska sitta och diskutera det utan med en bild, man vill ju också veta med till vem man svarar typ men iaf, det e nt det vi diskuterar om, MEN JAG KAN SJUNGA, jag har tagit sånglektioner i 4 år nu:/,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ifall ni tycker att det lite konstigt eller så, så behöver ni nt klicka på bilden o titta o sen "klaga" något man gör får stå för, sen så klart kan man ha en åsikt, men ta det hellre personligt och skicka ett meddelande än att skriva det till det allmäna


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Hade tyckt att det varit pinsamt pga kan ej sjunga. Kan du så ser jag inte varför det skulle vara pinsamt, men hur skulle vi kunna veta hur du känner?

+bild var random.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man höra låten så kan jag kommentera sen xD


   
SvaraCitera