Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni?


165 cm och 60-70 kg (mycket muskler). Snyggt m stabila tjejer (som jag) [wink]


   
SvaraCitera
smisk

Fridaah:

Att en tjej är ca 165cm lång och väger ca 45 kg.
Eller att en tjej är ca 165cm och väger runt 50kg?

Alltså, så jävla stor skillnad kan det väl inte vara på 5 kilo? Eller är det bara på mig det inte syns så pass mycket?
På mig sätter sig fettet mest på röven, så det blir ju skönare att sitta ju fetare jag blir [blush]


   
SvaraCitera

smisk:

det blir ju skönare att sitta ju fetare jag blir

[love]


   
SvaraCitera

beror på vad man är sugen på just för tillfället, är man sugen på stora dunkar då blir det ju en tjockis man föredrar, men är man sugen på en tajt fitta, då blir det ju en tjej med anorexi man hellre går till. så det hänger helt enkelt på humöret vad man tycker är bäst[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, så jävla stor skillnad kan det väl inte vara på 5 kilo? Eller är det bara på mig det inte syns så pass mycket?

nej egentligen inte, det är ju inte så mycket skillnad. Men det känns som jag var mycket smalare förut. Men jag har ju typ skev kroppsuppfattning (säger man så?) när det gäller mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Alltså, så jävla stor skillnad kan det väl inte vara på 5 kilo? Eller är det bara på mig det inte syns så pass mycket?

nej egentligen inte, det är ju inte så mycket skillnad. Men det känns som jag var mycket smalare förut. Men jag har ju typ skev kroppsuppfattning (säger man så?) när det gäller mig själv.


   
SvaraCitera

165 cm och 50 kg.

Men sen kan det ju skilja på utseende också. Det beror ju på om tjejen är lite mer fläskig eller musklulös, så de där 5 kilona kan göra bra mycket mer skillnad än vad man kan tro.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

. . ... ...


   
SvaraCitera

Tapto:

fläskig

Du kan inte, precis som Bravo, ha sett en tjej på 50 kg 165 cm. Herregud.


   
SvaraCitera

isola:

Du kan inte, precis som Bravo, ha sett en tjej på 50 kg 165 cm. Herregud.

Kanske inte. Men det är ju inte så att när jag ser en tjej på 165 att jag går fram och väger henne. ELler hur?


   
SvaraCitera
smisk

Fridaah:

nej egentligen inte, det är ju inte så mycket skillnad. Men det känns som jag var mycket smalare förut. Men jag har ju typ skev kroppsuppfattning (säger man så?) när det gäller mig själv.

låter som det. å andra sidan är jag en väldigt bra människa som tycker alla är vackra hur de än ser ut. för det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

låter som det. å andra sidan är jag en väldigt bra människa som tycker alla är vackra hur de än ser ut. för det mesta.

haha det låter ju as bra 😉


   
SvaraCitera

Tapto:

Kanske inte. Men det är ju inte så att när jag ser en tjej på 165 att jag går fram och väger henne. ELler hur?

Men du kan ju ändå föreställa dig att någon som är så pass lång och endast väger 50 pannor inte är tjock?


   
SvaraCitera

Fridaah:

En tjej som är ca 165cm och väger runt 50kg


   
SvaraCitera

isola:

Men du kan ju ändå föreställa dig att någon som är så pass lång och endast väger 50 pannor inte är tjock?

Klart hon inte är tjock. Men 5 kg kan göra mycket, det beror ju på personen i sig.


   
SvaraCitera