Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni är attraktivt hos det motsatta könet (eller samma kön)


Ämnesstartare

Fick höra idag att jag har ett markerat ansikte och det fick mig att undra "är det bra eller dåligt?" och började fundera över vad som folk faktiskt finner attraktivt hos det motsatta eller av det samma könet. Så, folk,  vad finner ni attraktivt hos andra?


   
Citera

Intellekt, handlingskraft och talang.


   
SvaraCitera

aristoteles: talang

just talang är väl överskattat!? vet massa människor med talang som ändå inte kommit någonstans pga deras talang har mest gjort dem syndigt lata


   
SvaraCitera

Snäll, rolig, ambitiös, vältränad, sexig, intelligent, självsäker


   
SvaraCitera

Ögon, vare sig det är en kille eller tjej.


   
SvaraCitera

snygg utsseende och true


   
SvaraCitera

omtanke, inte tar en för givet, bra humor, tillit, öppenhet, spontan och vill hitta på saker, driven och engagerad och ha drömmar och så, inte bara sitta hemma och dega hela tiden typ. annars med utseende långa personer, fina ögon och stora fina händer dras jag till hos killar, gärna lite äldre, och är svag för tjejer som har fint leende, fräknar och gärna mörkt hår,  heheh Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
b1son

låg intelligens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
låg intelligens

Hmm, den var ny


   
SvaraCitera
b1son

anna_sara:

Hmm, den var ny

pallar inte alltid vara dummast bara


   
SvaraCitera

böghög:
låg intelligens

jodå, man vill ju vara överlägsen, leda någon idiot och se smartare ut själv


   
SvaraCitera

Blivande_japan: just talang är väl överskattat!? vet massa människor med talang som ändå inte kommit någonstans pga deras talang har mest gjort dem syndigt lata

Att vara attraktiv är väl inte samma sak som att komma någon vart? Jag kan absolut se hur talang kan vara attraktivt, även om det inte är något som kommer göra personen rik/känd/framgångsrik. Det beror ju också såklart på vad det är för talang.


   
SvaraCitera
b1son

feministfittan:

jodå, man vill ju vara överlägsen, leda någon idiot och se smartare ut själv

precis där slog du huvet på spiken


   
SvaraCitera
färg

smutsig sjuk full ivrig är fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

färg:
smutsig sjuk full ivrig är fint

smutsig och sjuk lät mysigt!


   
SvaraCitera